Selasa, 4 Ogos 2009

penderaan kasih sayang...kah??..

jumaat ri tu...yg kul 10 mlm tu...kat c3 tu...ader citer FREAKY FRIDAY kan?..best kan citer tu..;ptp, d sebalik tgk citer tu..terjadi kes penderaan lak d umah aku..eh..ye ke penderaan nih?....

siap leh sengih2 gni nih?..
nnt klu anak aku, aku nak marah, diyer wat peel ghupe ini, ha, ngikut peel en. N ler...kalu dah gni slalu..nnt ader anak, sure cam tak leh gni lak yer...hurm...atau?....

sudahnyer dr aksi d atas..cam ni lak...ni tgn sper lak nih?......


oooo..ader lagi sehh...
ciannyer budak nihhhh.....

nak pujuk, kne wat air o-en (oren)....
bisa d atur..slalu pun leh wat lagi...;p

ala, biase lah, dh duk berdua je kat umh...main je la mende yg leh girang kan ati, yer dak...

tu lengan en. N tu...hasil dr sentuhan unik aku ler..aku kan suker mencalar bilar seganap tubuh en. N..huahauahuhh..ayat...tak hengat sehh..;p

bukan la penderaan...kasih sayang tuu....tp, pas pd permainan itu, aku btau en. N yg tangan aku merah la..pedih2 la..alih2, en. N tunjuk kat aku lengan diyer..hah, ni, nak wat cam ner..

aku pun, hehehehe je la..dgn rs yg amat bersalah..peh tu buat lg gak..;p


tu yg en. N mintak air oren tu..mlm2 mintak tu tak pe..mende lain..hohoho..pk bnyk kali....;p





3 ulasan:

Deqna berkata...

kita nampak bekas juvanex lar... oo oo ada org tgh diet nie..
MIl saya pun minum juvanex.. berkesan.

lily lotus berkata...

huhuhu ganehmu ni

nasaoji berkata...

Deqna;-kt amik itu time nak kawen ri tu..mmg berkesan, tp tak abis minum ler..bau tak sedap..;(

lily louts;-kuangkuangkuang....