Rabu, 5 Ogos 2009

lelaki ini...

menyanyangi mu....
mencintai mu?????....

sape nih?...muda nyer....;p

la...bersama kakak aku?....


dia adalah anak mak aku ngasuh...AHMAD ASHRAF....skang umuqnya dah 15thn...nak amik PMR dah..beso panjang dah kamu..tak pernah ckp diyer org lain, melainkan ADIK HAKUUU...

nyah aku juga pernah bela dia..kebetulan time mak pak aku p mekah time tu, nyah aku coti semesta..kiranya lak, nyah aku tu, mak muda diyer...;p

owwhh..amat baik budak ni..amat membantu kami sekeluarga..amat menghargai kami as kakak2 tambahan dia.. - ayat aper nih?...

nper lak aku citer tang dia nih?............

aku cal mak aku td..dia kene suspek H1N1....huaaaarrrgggghhhh....abg cikkkkkkk....

tiba2 aku sedih time mak aku ckp tuh...

d kenang kembali, amat senang budak ni d jaga, klu nangis...ko peluk je, kompem diam n tido...

amat penyenyap dari dulu sampai la..tp, senyap2 berisi!...ader je dlm diam dia nih...nyakat adiknyer, bukan main...

kkdg aku ader ckp kat dia... eyak kamu dulu, akak basuhkan.....mmg dia malu..yer r..sore dah pecah..kompem malu kann...

aku jugak pernah ckp...dpn dia, dpn mak aku...mak, klu aye tak kawen 10 thn akan dtg, abg cik je la jd suami je aye....time tu tgh personaliti tv duk kwen buda beza 10 thn tu....;p

bukan sihat sgt budak ni...kene ujan je, demam,...selsema....hurrrmm.. tp, kat skolah, duk main kriket la,,kawad la..maner tak lagi berkilat kolit tu...

aku riso la pulak dah mak aku ckp gtu....

wahai abg cik, makan le ubat..jg kesihatan...akak sayanggggg kamu tauuu!!!!......







4 ulasan:

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

takutkan sekarang nie penyakit nie dah menguasai negara kita dah kan...ya allah mintak di jauhkan la..segala bencana tue kan..amin.semoga abg chik cepat sembuh..AMIN..

Cik Puan*PIE berkata...

riso kan skang ngn wabak tu...ada je kematian..

lily lotus berkata...

semoga Allah melindungi kita

nads berkata...

bahaya la H1N1 nih...sangat riso...pesan adik makan ubt...dok umha rehat jer...xyah kuar jalan2 lagi...