Jumaat, 21 Ogos 2009

aper2 jer...

smlm last aku pose sunat..uitt..dapat 2 ari jer...huhuhhu...ok la, dr tak dpt kan...

jdnya, lik koje trus la nak cri juadah berbuka kan..balik pun dah lebih kurang jam 1800++...p terjah ke TASIK IDAMAN, bangi nunn...

tak dak gambo mkn aku nak tepek, sb, sumer lam anset en. N, kamera aku tak charge lg baterinya...

tp, aku rs, smlm kan, antara hari2 paling syok aku ngn en. N..hehehe..

sb per tau..sb en. N jwb sumer soklan yg ntah baper ratus kali aku duk tny tentang zaman ktorg skolah dolu2...

errr..rs cam, huh, bru nak kenal mengenali lak...

ye la, dolu, aku duk nengok en. N dari jauh jer..aku tergedik2 kat diyer, diyer idok mandang aku..hohoho...sikalang, apo jd?..

jodoh namanya...


nak jer aku tepek gambo dolu2 aku kat skolah ng en. N..tapii..tapi...tgk la, klu rajin..;p

mmg susah nak dgr citer dr en. N tang yg lepas, yer r, pmpn ni bnyknyer suker ngungkit kan....en. N tak mo le citer2 lame, tp, aku ni tak paham bahaser..duk tny itu ini jgk..duk cita itu ini jugak...



1 ulasan:

aleena berkata...

hikhik..

tapi besh tau skali sekala ingt kenangan silam+dengan orng yg tersayang:D