Khamis, 13 Ogos 2009

daaaaaa......

gambo ni, aku ateh katil, d keliling baju2 en. N d depan aku... ;( en. N tinggai kan aku sehari dua ni... ;(

kali ni, bukan urusan koje, tp, ader game MAKSWIP kat PERLIS!!!!..wweeehhh..PERLIS tu tmpt xawek diyer tuuuu..... ;p

aku rs cam sebak je smlm...lg sb dgn hal maggi yg d msk oleh en. N sendirik.. ;(

aku tak tau naper leh sebak cam ni skali.... ayat en. N nper nih, abg p o/sttn, sayang ok jer..

aku tak jwp..sb aku sebak..tp, mmg dah kuo ayor mato nih hoo....

lam ati aku, aku jwp aku riso H1N1 ler.... !!

aku sembang2 ngn en. N b4 dis, ajk p coti2...en. N ckp sayang tak bc paper ek...kat mesia nih, akan 55k (xingtk 55k atau 5k) mati pasai H1N1..sayang lg nak p sane sini...

aku lak..terkedu dgr..trus ckp...ok...ok..kt duk umah, lik kg...kuar beli brng jer...

aku tak tau la en. N kelentong aku atau mmg betui ader lam paper...sb en. N ni, klu tak mo aku wat sesuatu, ader yg d kelentongnyer, aku lak, mleh nak carik @ bertanya, caye je la...;p

tu je sbnyer aku sebak en. N ke saner... ;(

sudahnyer, en. N sendirik packing baju....b4 ni, mmg aku yg buatkan,,sori Manjer!..den xbuat sb tak rela d tinggaikan... pagi td, aku anto en. N...nak nangis!...ayor mater genang...tp...

dek sb aku pakai maskara...no nangis!!..hehehe..ado yg msuk opis mato antu kang...sklipun maskara waterproof, tp, totap tak mo nangis..riso!..hehehe..

mujur kuat tau ati nih....;p

Manjer, p saner, main leloq yer,,kalah tak per, sb Manjer dah slalu menang dgn i...huahuahuahuahhhh....


Moga Manjer pergi dan balik dgn selamat ya...-amin-


5 ulasan:

orang biasa berkata...

haha... sah2 odah kene tipu...
setakat semalam ada 38orang .. 3 hari berturut 6 orang mati kerna H1N1..
jangan sesedih, jenguk tips kat link ni http://hidupini.com/node/125

nasaoji berkata...

orang biasa;- yer..aku mmg tau aku d tipu..d tipu untuk tujuan aku tak boking p maner2..tp, aku ttp booking pung...hehehe...;p

mekacih yer...;p

MRS. K ^ibuhadifhessa^ berkata...

uit adik seksi manis..
kena biasakan diri ditinggalkan..
uuwaaaa even aku pon tak sanggup!!
laki aku pon outstesen penang p tangkap orang amik rasuah!!

kita kena tinggal, jom balik kg laa.. aku drop hang kat ipoh, then aku balik la tepeng..hahahaa.

nasaoji berkata...

MRS. K;- weh..nak..nak...jom..jom....

lily lotus berkata...

alaa siannya..kejap jer tu