Jumaat, 21 Ogos 2009

SALAM MUBARAK...

dah balik dr tarawih ker?..ganjaran hari pertama, amat d nanti2 kan...
malam kang, jgn tinggai sahur ya, beza puasa kt dgn kaum lain adalah dgn bersahur ini..

tak makan besau tak per, amik sunat sajer..minum ayaq ke, amik sbiji kurma ker..

dgn itu, Dengan izin Dia, kt kan kenyang d siang hari...;p

saya first sambut puasa as isteri..jdnya, akan kelainan bnyk nnt..nak2 bila nak prepare tuk sahur....;(

cam ner pun, ..............(baca ucapan kat gambar ini ya....)


dari saya dan suami...

moga ibadah yg d buat bulan ini d tingkatkan lg demi nak memiliki 'sesuatu' dari-Nya..

ikhlas itu perlu ada..;p

moga segala juga doa2 kita, akan d makbulkan oleh Dia...

ampunkan segala salah silap saya secara langsung atau tidak sepanjang saya menulis ntah aper2 ini dgn sesiapa saja yg membaca tulisan saya ni...





5 ulasan:

lily lotus berkata...

salam ramdhan dear ;)

Y@ZeD@ berkata...

Selamat Berpuasa... :)

nusk berkata...

ramadhan kareem..:) selamat memasak sahur ngeee...

p/s odah blh tlg carik no ekuastrian park putrajaya tu tak...ak tak dapat contact pojan...:(

nads berkata...

salam ramadhan...selamat berpuasa bersama suami tercinta...

nasaoji berkata...

lily lotus;- salam ramadhan kembali, kakak...;p

Y@ZeD@;- sama2 kita..

nusk;- hoh, tak sabo nk bg ko rasa sahur cam no ngn suami..heheh...

nads;- salam ramadhan kembali..wah, syok dia yer, bertambah sorg tu...;p