Selasa, 18 Ogos 2009

otak....

weehhhh...aku bwk lik dr kg ini ler...tahukah kome aper ini?...
-otak limbu...!..-

aku amat menggemari otak lembu ini..mak akan masak lemak kuning ini ajer..

memandangkan payoh nak cri ini otak, mak tempah tanpa pengetahuan aku...;p

yiipppiii..den sukooo...

d sbbkan ri ahad tu ader kenduri, jdnyer, mak masak awai otak ni tuk aku leh bawak lik umah sndir..syokkk...

ader je org2 kat luo nun nak muntoh le, geli geloman ler nengok otak ni, yer dak?..hatta nyah aku pung, goli tokaknye nengok...

tp, dah makanan, ko nak muntah ke, ko geli ke..sila jgn ckp okkk..ini rezki, Dia bg..!...

aper lagi hok badang lembu leh makan...lidah..nyumm..nyum...testis (kan?..teluq lembu), pun leh mkn..aku tak pernah lak..lagi..lagi....

tp, awas yer anak2, ini otak lembu, amat tinggi kolestrolnya!....-lembu skang, pandei ooo..-

time nak blk tu, acik duk ckp2 tang otak lembu, skali pak tanya - hah, mner otak lembu..

acik aku jwb otk lembu, kat lembu ler...

iissshhh ko ni acik,,sgt kureng yer ckp ghupe itu...tau le dah kawen..tp, acik ckp lam gelak2 ler..peh tu, dan2 tu le acik say sori kat pak...

**bersyukur kt kat mesia, mati sebb makan2, kat luo nuhh, mati sbb tak makan...kan..;p
**nak makanan pelik2, stay kat mesai..huahuahuahhh...;p


2 ulasan:

Deqna berkata...

sungguh eksotik makanan itu... betul ke otak lembu tuh?

nasaoji berkata...

Deqna;- betul la kak,..naper?..idok cayer?..rasanya cam lemak2 gitu...;p