Khamis, 27 Ogos 2009

kegemaran...

mak ckp nnt nak ktorg blk, mak nak wat nasi ulam....huhhhhhh.....

cadangan dari nyah a.k.a mama insyirah

aku mak buat ape?

mak nak buat kuih...

aku kuih aper?... cara mak cakap lambt2...ha, tak mo bg tau le tu... aku potong..

mak kuih seri muka... aku jwb ooo..lega tak gemo...tp, simpan la sikit...

mak eh, kata tak suka, wat pe nak simpan...

aku alaaaa...bukan tak suka, tak gemo ajer...mak, kt buat kuih cek mek molek nak..keria ke...

mak bila?

aku aye balik nnti la..

mak boleh...p pasar..

aku hurreeeyyy.....

-keria- amat sedap d makan bila cukup segala rasa - gula + ubi

-cek mek molek- pun amat sedap d makan bila cukup segala rasa..air gula d dalamnya,,...ubinya yg lembut....


tp biasanya, klu aku nolong mak kat dapur, awal2 aku ngentel la, last2, mak yg abiskan...tak cantik d mata mak kot...

ateh nyer, kocik la, besau sikit la..tak mucung la..tak bolat la....ooowww...mak haku sedikit cerewet ooo bab2 nak masak2 sgala ni...mujur tak turun kat aku...;p....

tak sabau nak esok...;p


6 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

sha suka nasi ulam!!!! mane yg cari yea.

lily lotus berkata...

hehe..mesti sedap bangat mak u buatkan

**QaseH k-RuL** berkata...

warh...odah..aku rindu nk mamam nasi uLam opaH aku..huhuhu...i Like nasi uLam...

♥ EeiNz ♥ berkata...

alamak..pebret kin kueh keria tu !!

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;- jom wat sendiri, ok?...

lily lotus;- ho la kak, air tgn mak..;p

QaseH k-RuL;- sila rajin balik kg, yer..hehehe...

♥ EeiNz ♥ ;- mau ka?..meh, kaci buka itu molut sikit..nyumm...dpt rs tak?..hehehe..

NeenaAnuar berkata...

nasik ulam lebih kurang cam nasik kerabu tak? akak suka nasik kerabu jugak... :D