Selasa, 1 September 2009

berbuka dalam kereta - ramadhan 6

wah...ri ni dah ramadhan 11, baru beria nak citer tang ramadhan 6 ri tu yer..

yo la...aku lik kg kan...idok le pulok aku nak menaip sgale lam ni..

diri ku masih bukan blogger tegar kot.. ;p

tapi, cerita yg ntah ape2, totap mau btau gak...

kan tuk anak2 haku jugek...;p

khamis ri tu, pas dr lik keje, trus desup lik kg..IPOH dulu maaa...ktorg amik coti ri jumaat tu..

berbuka ramadhan 6 nih, p boli kat drive tru damansara nyer mcd jer..en. N tak mo benti mkn..katanya, nak smpai umh copat..urait...patik menurut perintah saja..;pcumanya den amik as usual lah..-DOUBLE CHEESE bege- eii...cheese lg kah?...diet nya mana?... en. N pulak -chicken aper tu, yg bege pedas ayam itu...chicken mcdluxe kot...kan...

mujur jalan idok jem, mayb sb baru ri khamis, tak ramai amik cuti kot..perjalanan adalah lancar dgn lindungan Dia...

benti makan kat r&r mner ntah, sb takkan nak bagi en. N mkn bege sambil driving kan?..hohoh..nononono..nnt, free2 anak tak sempat bc xtvt mak pak diyer kang..hehehe...

sampai rumah, lebih kurang jam 21++..ader lak cinonet ini... tanpa d suruh, harus ku gomol smpai kamu lotih.......

nnt, achu akan tepek gambau saya lagi ya - insyirah..-





2 ulasan:

Precious berkata...

Bila nak gomoy anak sendiri? Ahaks!

MRS. K berkata...

mata u alls lebih kurang jer..