Jumaat, 4 September 2009

alamanda - ramadhan 13

mood saya amat tenang dan aman sekaranng nih!..

dalam pd masa ni, sesekali saya sebak, buatkan air mata gelinang!!

segalanya saya pikirkan dlm otak nih...nak2 tengtang kuasa Dia..Dia mmg MAHA TAHU!..

okeehhh..semlm, aku ngn en. N hanya berbuka d alamanda, tmpt main bowling tuh...deme ader wat buffet...

hege hny RM25nett per pax..kiranya, kalu campur 2, 50 la kan...tp, aku ckp kat en. N hege 50 tu, kt leh mkn kat Tasik Idaman.,..lagi besshhh!..hehehe..

tp, tu la, rezki d bulan ramadhan..mcm2 Dia nak kasi.. dah kata berniaga makanan, mmg akan untung!..

ok la makanannya..aku tak amik bnyk pun, spegheti ngn paw en. N nyer mee hailam sikit..tu ajo...gambar????aku malas tepek gambo.. :)

ini lak aderlah mknn persediaan awal aku!..Butterscotch!..aku bc kat blog member ni dulu, duk ckp roti ni sedap!..mmg sedap pun!!!!!!.......

mujur terjumpa...tu pun, bukan kan dalam putrajaya..luar putrajaya!!..rezki..rezki....


Tiada ulasan: