Rabu, 2 September 2009

sendirian - ramadhan 11

saper nak tahu, turunkan tangan....

tahu aper?..

oowwhhh....sampai la ni, saya pemandu hantu - lesen mati!!... hampir * bulan oo...eiii..banggo kah ini?...

bila la saya nak renew nih?..kat www.myeg.com.my leh renew, dah 2 3 kali buat, tp, asyik hang ajo...malas tui..sudahnyer, sampai la tak renew...

dah la en. N meninggalkan saya sementara waktu ini selama hampir 2 hari..sudahnya, saya perlu mematuhi segala peraturan jalan raya dgn betul2 patuh apabila memandu...abg polis ada kat situ..amat cuak...tp, tetap menye-nap jugak gambo!..

berbuka puasa - saya berbuka seorg diri semalam... ;(

perasaan?..tak sedih pung..hehehe...lg senang sorg2 nih..tp, tak bermakna aku tak ingt asben yer..d sbbkan ktorg slalu msg, jdnya, terasa dirinya sentiasa d sisi..acewaahhh..

jdnya, smlm, b4 sampai umah, aku nyinggah kat presint16-warisan..

tekak nak mkn bege flat ijo, tp, tahap kemalasan yg tinggi tuk kesana, lencong saja yg berdekatan...

-bhun sup utara- mmg sedap, klu p situ, antaranya, ini yg aku mkn..

-roti john travolta p16- gleme k ini roti john...alang2 p sana, beli jugak ler.."bang, pendek satu...bang, panjang satu"...ghupe itu la ayat nengoda nyer...

ini adelah kali pertama aku d tinggaikan lam bulan pose sejak bergelo hsbnd n wife nih..mujur dekat 2 hari jer en. N p..klu tak, mati kutu jap kat umh, nak gletek saper..takkan nak gletek ikan dia kot..hahaa...

eh, mlm td jugak abg IL aku, abg sahak, asben acik aku, xcident...

adoila..bulan mulia, mcm2 Dia nak beri dugaan...

moga cepat2 sembuh ya, abg sahak...nak rayo nih...;p

kesakitan yg d beri oleh Dia itu, boleh menghapus dosa2 kecil yg kt lakukan..kan...




2 ulasan:

♥EeiNz♥ berkata...

tgk tu..makan² lagik !!

jane_doe3328 berkata...

cepat² gi wat lesen. kalau appe jadi, takleh nak claim insurance