Selasa, 18 Ogos 2009

makan kenduri...

aku lik kg last week..balik cho ang - cho ang...;(

dua sebab aku lik kg (IPOH), pertama, umh aku plus ngn umah jiran wat kenduri sambut pose...(sumer gambo, aku tak snap ini masa..;p)

kedua nya, sb adik IL acik aku kawen.....-c, acik aku jd pengapit sehh!...-

klu tak, acik aku naik gak pelamin tuh, kiranya, kenduri belah laki la, nyambut..tp, deme tanak dah..

atas alasan, dah maleh plus makan ati kot acik aku ni...

sudahnyer, aku sampai saner, tgk2 ateh itu pelamin, ader diyer lak jd pengapit...ko nih!!...naper abg sahak idok jd ngapit kat laki tu, klu tak, dah ok kan, naik gak pelamin belah laki....

kenduri deme wat kat Dewan Silvertage, kat Medan Gopeng...ala, kat terminal bas tuhh...tempatnya ok la..lam dewan tu, sejokk gak..mayb sb deme bru wat renovation kot..

ktorg p ngn jiran sebelah, yakni mak 'adik' aku...;p..

ni, mknn aku..lauk amik sikit, sb yg lain adalah ayam...;(

ni lak mknn en. N..lauk deme sdap jer....tp, aku tak mkn bnyk ler....nak gilosss...bru lik bpe jam, dah pagi petang mkn nasi...mner idok naik bdan berpam2 haku nih!...

daaannnn....


pertontonkan...pengantin baru...baru 8 bulang....;p

debab sehh 2 2,...;p - Sayang, sila senyum ler...

ni 'adik' aku tuh...iissshh..bila aku nak jd kurus cam diyer nih!...

sekian, terima kasihhhh....;p




Tiada ulasan: