Isnin, 24 Ogos 2009

tahukah anda?...

criter adalah time aku balik dr ipoh ri tu, yg duk cita aku naik bas tu..balik tu, ktorg turun kat KTMB, naik PLUSLINER kan..

wah,..nak naik komuter ko...aku dah pk gesel2 lan ngn sesaper dah...;(

tp, mujur tak..aku pun tak tau, mner2 org p time tu..mayb H1N1 kot.. :)

jdnya, msuk lam KTMB nak ke kaunter komuter tu, mcm ader galeri tang KTMB tau...

aku tertarik menarik yg nih...-ni aderlah gambo gajah terbongkang yer anak2...

kenapakah gajah itu terbongkang?...-kalu anak2 rajin, sila lah besaukan gambo atas ini yg d tepek..;p

betul la..gajah adalah jenis haiwan yg membalas dendam...atau mitos jah nih?..


**tingat citer tang gajah, ala, citer industan tu..lamer2 dulu..ape...bobby ek...;p




3 ulasan:

Deelira berkata...

pejabat den jaga gajah2 ni..
nnt den tanya kan ek..
hehe

Kaiser berkata...

salam....nok cari ler pasal gajah yg kena langgar tue,,,

intan izani berkata...

salam...

baru sampai sini

;)