Khamis, 27 Ogos 2009

kfc @ ramadhan 4

petang ini, saya akan bertolak balik ke ipoh....

akan duk ipoh dulu, bru lik kuala...;p

hurrrmmm....ri sabtu pas berbuka bru ke kuala...tak sabo nak berbuka ngn mak pak den...

sepnjng aku dah kija ni, sambut puasa, wajib blk kg...dis year je dak...;(

ok..ok...ramadhn ke 4, aper menu yg aku berbuka?..

jomm masuk keyhepsi....idaman en. N selaluuuu....-makaroni cheezy tuk aku- tak dak ni, tak mungkin aku msuk kfc kot...;)

-prawn???- aku tak tau aper..aku tak tau wujudnye mende ni..incik abang den yg btau suh oder...aku tny mner dia tau, dia ckp kuar iklan la....

la....adakah aku tak tgk tv?.......ttrreeettt....

sedap, dlmnyer, sumer udang kicik2..

-dinner plate- sila tau, ni tuk en. N!!..3 ketui tu..wahhh...hebat kamu ya, abis d makan begitu saja!...

ingt tak abis, ghupenye abis weiii...weiii laa....asben ku inihhh...

-cheezy wedges- wajib ada tuk aku...siap minta xtra cheeseeeee...eeeii..mner idok gumuk, yer....

-hot milo- tuk aku...

-mirinda merah- tuk en. N...


aku wat masa ni, tak dek 'rasa' lagi nak p bazar ramadhan...sbnya, klu nasib aku tak baik beli lauk yg cam ri tu tu, kompem aku wat dosa free duk pok pek pok pek kat umh..yg kene, saper,...asben den jua...

nak beli kuih lak, mehe...seketul 5 kupang! padahal, kicik bukan main!..amat tak puas hati!!kalu karipap tu, siap leh goncang2 lg dgr isik lam nyer...eeeiii...







3 ulasan:

Deqna berkata...

dah lama tak makan kfc nie... cheezy wedges aso my feberet...

lily lotus berkata...

thanks buat saya mengidam :P

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

hehehehe hari selasa hari tue..waktu lunch kuaq g beli chezzy chickaroni tue..heheheheh mentang2 la xleh posa kan..balik makan kat opis...selamba..