Selasa, 4 Ogos 2009

pekerjaan itu...

itu mangunan...MOF yer anak2..KEMENTERIAN KEWANGAN..;p..eeii..tingt kisah lmer la pulok.....huhu..blk dr mamam kat ngn kuil tu...aku sj ajak en. N lalu kat PESTA FLORIA tu..konon2, klu tak ramai org, leh r p gak kan...

tp, bapok ramai weehhh..eeii..tak suker..baik aku duk umah..amat katak bwh tempurung aku ni..event dpn mata pun tak mo p..

tp, klu dah harung sumer manuksie cam tu, aku sakit paler r...;(

nak p..tp....tp....eeeiii...tnggu nak tutup, bru p kot..skalipun time tu bunga dah duk layu...tp..tp...nth laaaa...








kome nampak aper yg aku nampak?.. lam pekerjaan ni, sper yg manyak pulus?..

pekerja yg bertarung nyawa duk bersihkan bangunan tu atau bos yg pulun nak tender tuk job tu?...hehehehe...

ape2 pun pekerjaan...ikhlas itu penting kan..

aku amat maleh nak pk ooo..ko koje beso..duit pun beso..eeeii..aku koje kocik..duit pun kocik...

sbnyer, aku pegang dgn Dia..Dia yg berikan kt rezki tu..asalkan kt rajin usaha...;p...kan..kan...

klu sumer jd bos, sper lak jd kuli...?..sumer jd kuli..saper jd bos?..hah,..tak ke renyah klu pk2 kan..;p

sj je..kagum aku tgk org yg bertarung nyawa membersihkan bangunan itu..bila bersih, sper dpt nama?..huahuahuahh...pk lg tuh...

demi nak kc mkn tuk diri sendiri n family..aper2 aje leh buat asalkan mndtgkan duit yg halal...



2 ulasan:

lily lotus berkata...

kahkahkah banyak bapuk??

axie berkata...

uppp..itu opis kite (tutup muka)