Rabu, 19 Ogos 2009

hari kualiti...;p

balik ri tu, aku tak bnyk snap pic my gurl..

sb per ek?...sb aku feeling bujang!..hehehe..tak dok kene mengene langsung deh...;p

nth..aku pun tak dek jwpn tu..

yg jelas, at umuq dia nak masuk 7 bulan, aku dah jerkah my gurl nih..huahuahuahh..peh jerkah gurl, aku gelak besau, gurl lak sakan nangis!.. maner idaknyer aku gelak, sb tak pernah tgk gurl nih nangis ghupe itu..nganga2 molotnyer...

k, aku tau aku idok patutu jerkah budak kecik ghupe itu...ateehhh.., aku smpi umh lbh kurang jam 1 lbh pagi, then, aku tido ngn mak (kata asben sik ikut), borak lam gelap, rsnya, nak msuk jam 3 pagi kot..

sedar2, nyah kc anak dia kat aku pg tu, mntk jg, sb mak aku p pasar borong, nyah lak ader kelas (skolah ganti)..jdnya, achu dia ni la yg kene jg kan..

seyess..aku mmg mamai time tu, n mayb gak gurl crik opah dia, tak dok kat umh...



mujur peh pujuk2, kasi tgk bird la, cat la..bru ok..smpai tdo lam dukungan aku,,

iissshhh..ko nihhhh...

tp, yg best lak tu, gurl ni mrajuk ngan aku seeehh... kamu mmg kuat majuk!..

siap time aku bwk p kuar tu, alifah amik dia, peh tu, tgk dia ngantuk, aku nak amik balik dr alifah, harem dia nak pandang haku!..siap keraskan tgn tak mo aku dukung dia..mak aiii...ko nih....


alifah > insyirah > aku, time bru lik dr kenduri....gurl tak p, riso ramai2 ni, d musim sakit penyakit nih...

ayyooo..sila senyum anak oooiii...

my gurl nih amat shuker klu pak chu dia pegang....ke, kamu suker laki2 je kot pegang..alang kamu pun, kamu shuker gak....;p

weeeii,..nper mate kamu ghupe ituu??...

aksi membaca dgn mamanyer...

aku tak bnyk masa ngn insyirah nih..

jdnyer, klu aku lik ipoh, mmg aku akan terkam diyer...kalu diyer nangis?...
amat jarang je kalu my gurl nih nangis...insyirah kan gud gurl!!!....






1 ulasan:

lily lotus berkata...

eee comel sangat!