Isnin, 10 Ogos 2009

hari cuti..hari demam...

salam sumer...

jumaat ri tu, aku coti....

atas alasan, nak jaga suami....en. N domam...

khamis, dah p klinik...amat mengkelakarkan sikit ati aku time awal2 masuk lam klinik gomen tu..

ghupe paso lagi..risuh sehh!..hehehe..

d awal masuk klinik, kne wat ujian saringan H1N1, bagi yg batuk + selesema + demam tu..
ramai sungguh time tu...aku duk lam klinik tu, kiri bersin, depan batuk..silap ri bulan, aku lak yg berjangkit....;p eeehh...nauzubillah...

agak lama ktorg tunggu....;(

tak pe la..nak kate cam ner..selesema + batuk, kan antara simptom H1N1 tu...harus la cecepat mai klinik bg yg terkena kan...

nak2...skang ni, 24jam je, dah mati kalu kene virus tu..huhhh...


kome nampak tak?..sj je..tak pakai flash...
kiranya, last week, jam 2100++ je, ktorg dah tito....en. N lg la..malam, je, dah panas..

mmg aku riso..awal2 smpai klnik tu, suhu nyer..biasa...36..peh tu, msuk blk doktor, trus 32..issshhh..suker tau, sakit2, maik klinik, trus baik..tu kkdg, klu aku sakit..aku bl ubat kat farmasi jer...

doc ckp, klu ri senin tak elok lg, kne mai smula, sb takut denggi lak...

alhamdullilah, mujur dah ok dah...;p

Manje,u demam, sunyi idop i kat umoh tu....;p








2 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

Wahh.. siap ade signboard berhenti lagi... hehehe.. anyway.. Get well soonnn yer dikk... take care!

Kaiser berkata...

salam....semoga baik demam tue....huhuhu,,doakan keselamatan rakyat kita semua supaya terhindar dr wabak H1N1 nie..