Selasa, 25 Ogos 2009

mamak time - ramadhan 3

aku rasa peh ni, n3 aku ni, bnyk bab2 makan yg seberapa kot..

aku elek idea mau tulis aper...

tp, nak truk gak, nnt anak2 aku, leh tak mak pak dia duk mkn pa smpai susah nak hasilkan dia..hehehe....;p

cadang berbuka smlm d alamanda, kat tmpt main boling tuh..tp, kat ctu, buffet la pulok...no ala carte time bln pose..ish..kome, nak nguntung sajer..aku maleh nak mkn buffet, sb duk tingin kue tiow kat situ ...;(

alih2 en. N ajk p berbuka kat mamak...mamak?...yer, ader satu kedai mamak ni, kat PRISENT DIPLOMATIK, kue tiow deme, hamat sedap...jdnyer..p sjo d sner...-den pnyo kue tiow..-nmpk sedap tak ini kue tiow?..ala..cakap le sedap... ;)

minuman kami..aku amik bali suam, sb aku punya itu kucil idok lawas ler.... ;( - en. N milo ais...iissshhh....ais sesajo...

yg bestnyer, kat situ, deme bg 2 3 mknn percuma...

-dah tntu kuma..- aku tak mamam kurma..chhoopp..bukan TAK lah, tp, kureng... ;(

-kentang goreng- beria seh nampak cam sotong goreng, yer dak..iisshh..tetipu den tau..tp, sedap jer.. nyum..nyum..

-bubuq nasik ngn aper tu ek..ha, bubuq sagu...-ye kot..d kala gula duk ilang ni, dema ni, bukan main taruk gula suka ria manisnyer..;p

dah, akhirnya..billll....mehe ke mughoh mung pk?...murah kot..kot..oowwhh...mknn en. N tak d snap, mak cik lupo..en. N cuma mkn nasi putih, lauk ayam gorng ngn sayur sajo.. aym grng nyer, besau...!

tu pun, kue tiow aku dak abish makan...harus aku tapaw tau!..tak mo mmbzir..tp, lik umah, aku kc en. N makn ler..aku, kureng sikit mkn berulang ni time bln pose,,..;p ..uitt..

itu bubuq sagu pun, tak abishhh...tp, den tak tapau..kan tu d beri...

aku tak masak tumis2 time pose ni, haru la klu aku masak, takut tak dok rs nnt kang... tak lak aku nak mencoba..;p


**alamak, luper, TERIMA KASIH UNCLE2 ALI BISTRO, PRESINT DIPLOMATIK, MOGA TUHAN MURAHKAN REZKI KALIAN..leh balik pakistan/india/bangla...;p


2 ulasan:

mightymie berkata...

aduhhh dugaan nih heh...

Khalis Khaisara berkata...

mughoh sgt dah tu..