Rabu, 1 Julai 2009

x-bf????

aku tb2 jer rs nak jerit kat opis nih...huhu..

kome ingt tak, ader skali aku btau yg x-bf aku kawen tak ajk aku tu...huhu..

godek2 blog korg2 (amik ms tgh bos tak dak!), peh tu, aku nmpk lak satu gambo yg klu aku tgk kat mner2, mmg tarik perhatian aku..

peh tu, ghupenyer,..hahahaha..yer..mamat tu kawen wehh..gambo deme wehh..huhuhu.... kecik tui dunia cyber nih..

tak rase papepun tgk gambo tu..huhuhu....;p, sentap pun tak, cume terkejut nak jerit sb aku TERTGK!!..hehehehe....

ader satu lg kisah aku n post, duk pending jer..hurrmmm..


**manjer, jommmmm...jengjengjeng.....;p

5 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

...hihii..sabau...sabau..

NeenaAnuar berkata...

hehehe... blog sapa lar tuu yerr yg awk dah terjumpa tuu.... sememangnyer dunia nie amat kecil kannn...

nusk berkata...

aku knal ke?huhu

nads berkata...

huhu...bestlah dpt tgk gambo xbf kawin...

nasaoji berkata...

EeiNz;-sabau bbnyk yer..;p

NeenaAnuar;-hoho..issh....

nusk;-yer..ko kenai la wehh...

nads;-best ker?..hurmm..cam klako la pulok..;p