Khamis, 30 Julai 2009

turn aku nyer umh...5-last part

lik kampung lenggong ni, kemain bahang panasnyer....

nak2 umh papan..lagi ler..

dolu, umh pah aku, atap zink oo...uitt...tp, dulu2 kecik lg..panas bahang tak eran...

umh mak pak aku kat lenggong ni, atap asbestos, tp, msih rasa kebahangannya..

jdnyer, mengisi msa siang, pas manantu2 pak mak aku lik dr dusun, ktorg ke AIR IBOR lak...tmpt mandi mander..

d rancang sehari sebelum...aku cam renyah nak p kan...yer r...renyah ler... renayh nak tukar baju sgala...

tp, d sbbkan sumer nak p, aku pun, p le gak..en. N mmg nak sgat p..asalnye, mak pak aku ikut gak..tp, undr diri last minit...mayb deme rasa tak larat kaki nak jln kot...mak siap2 masak d bantu leh nyah aku tuk tujuan pas menantu2 lik dri dusun, leh trus cha alif but ke tmpt mandi2...

owwhh..nyah aku n gurl pun awalnyer tak p..sb nyah ckp cam nak ujan..seyesss..budak tu jebik kemain nengok pak cik mak cik diyer turun sorg2 ngangkut bekas mkn, diyer lak duk ateh tngga jer..
kawsan d situ...eh..tak dak org lak..dulu, ader je ramai..rebut tempat lg tuu...
ari tu , kosong org2nyer..mayb duk sibuk carik buah durian lg kot.....eh, ader sorg...en. N ckp "mat pit"...aku ckp pandai2 jer...en. N ckp..abg tau la..mner ader laki nak mandi sorg2 kat tmpt cam ni...

pas tu lak..time turun lam air tu..en. N ckp, ha, ni..mende diyer r tu..

ooo...mcm ala2 rokok tu...katanya ganjer...

oowwhh...abaikan kemuncitan asben den...maleh nak edit le lak...



deme tgh mkn2...skali bwk durian...

airnyer agak dlm gak ler..leh la nak brenang2..tp..aku tak pandai renang ler...byk kli en. N ajo..tp, msih biol tak leh gak..takut ayor ker?... bper kali duk minum ayor laut...err...ngeri bl kenangkan..




durian..durian...mkn2..trus terjun lam ayor....





yer..dgn aksinya,,abg IL sulong aku tuh...



ni adelah menantu hantu mak pak aku....kome kira mane sulung, mner bungsu..hehehe...25 > 30 > 35 > 40 - en. N duk ngira...

tadaaa...kami...eeeiii..aku amat gumuk!!!....
ktorg lenglanglenglong blk pakai kain batik n kain pelikat udah....;p




rendam agak lamer...best jer...




my gurl tgk ktorg smpai siap2 tido lg..




owwhh..time sampai kat destinasi tu, aku p kat gurl sb diyer naik ngn abg halim...haremmm gurl nak ngalih muka kat aku ooo..siap tarik muka lagi...diyer merajuk..cittt...gatai...kecik2 dah pandai majuk yer....


**dah abish kisah aku lik kg ri tu..





10 ulasan:

Kaiser berkata...

sALAM.....cantik, menarik kau mmg deboom tuullll kampung,aman damai saya nengokkkkk....pas ni leh le melawat..

Mrs LVoe berkata...

best yea kampung mcm nie.. sha tringin sgt tp xdpt :-D

Deqna berkata...

wah sonoknya..sambil makan durian sambil mandi sungai... memang best ar.. sungai pun cantik jer bersih..

**QaseH k-RuL** berkata...

KLAKAR LA PIC ODAH N NAJIB YG LAST TU..HAHHHAHAH

**QaseH k-RuL** berkata...

odah...cmner ek ko wat gadject kiri n kanan?..ajor aku..heheheh..sy budak br belajar

aleena berkata...

hikhik..
semangat ok kopek2 durian time mandi kat sungai..

hehe pape pon mesti besh rite mcm tue:)

viruspadu berkata...

part makan durian yang paling tak tahan tu

ohhhhhhhhhhh tidak

NeenaAnuar berkata...

uuuihhh.. cantik lar tempat mandi mande tuue... nak2 sambil makan durian lagik!

eimah berkata...

xpe odah....same saiz br btoi idok la org kate laki xbg mkn ekekekeke

nasaoji berkata...

kaiser;-salam kembali...mai..mai..jgn tak mai..

Mrs LVoe;-lololo..cian dak cumei nih..tak per, p cuti2 kat homestay yer...

Deqna;-mmg best..best ssgt..!..

QaseH k-RuL-gelak..gelak...nnt k o dah kwen, ghup cam kami gak...hehehe...;p

aleena;-mmg smangt itu org...best..mmg best dik...

NeenaAnuar;-mmg r kak...panas2 dek durian, terjun ajaa,,,...

eimah;-alamak mah..aku tak mo r..bio le asben aku jer yot yot...;p