Selasa, 28 Julai 2009

histeria/rasuk

al kisah terjadi lbh kurang jam 0315-sabtu baru2 ni..

en. N sayang, ader org bergaduh....

dgn langkah kapochii.... aku - mner2...jom2....nak dgr..smbil tarik tgn en. N ke aras dapur....

suara 1 - keluar kau, kau buat aper kat sni, sni bukan tempat kau..

smbil gelak2 aku ckp pd en. N hoho...yg g** tu kot gaduh....

tetiba suara 2 - aku tak mahu keluar....gggrrrrrrhhh...bblllaaa..bbllaaa.... -dgn suara yg hamat garauuuu....

trus naik bulu roma aku..trus tarik tgn en. N masuk bilik....pdhal, en. N nak mandi time tu...

aku sayang, tu bukan bergaduh la,..tu kene rasuk la...

en. N aku tgk muka diyer mmg lain, tp mmpu senyum dpn aku..ye la..takkan nak buat muke cuak kot...aku lak, dah berair2 mater nih..mmg tak senang duduk...dah...

yer anak2, kat atas umah aku tu, ader org kene rasuk...mayb suara 1 tu adelah suara pak imam ke...pak alim ke...yg nak nolong suara 2 tu kuar...

aku mmg tak mo dgr smpai sudah....'chiang' roma aku ooo...

sudahnyer, mlm2 duk tarik en. N mandi, diyer tak mo, aku bukak pintu luas2..tp, sampai bl nih??...

dah le smlm en. N ckp next week kene p TERENGGANU lg..huarghhh...mak cik mmg dup dap dup dap oooo....Manjer, tolong ckp kat bos Manjer yg istri Manjer dlm tarumaaaaa.....

aku ader pengalaman skali, time kat skolah dulu...iisshh..kemain histeria deme2 ni..

antara yg menolong student pmpn ni, saper tau.,,ha, en. N aku tu ler..tp, time tu, diyer ader awek ler..pandang dari jauh jer la...hahaha....

dgn suara, dgn kekuatan yg ader pd makhluk tu, ish, mmg tak dpt d sangkal...dgn ayat suci Dia je boleh down kan makhluk tu..

hurrrmmm..moga aku d jauhi dari makhluk itu...;p




4 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

sha pun x berani.. rela dok rumah parents dr dok sorg2 kat rumah

lily lotus berkata...

erk takutnya..minta dijauhkanlah

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;- ya la,..tp, kt nak lari kat ner nih?...;(

lily lotus;-minta2....;p

♥ EeiNz ♥ berkata...

mai dtg lepak umh ;)