Selasa, 14 Julai 2009

teka teki...

teka tekuk...

ular mati...

isap aper anak2?....

teka-teki yg amat glemer zaman budak2 dolu kan....

ader lg kah teka-teki yg glemer yg aku tak tau ek?...

zaman aku dolu (cewah, mcm dah berkuno je tinggainyer..;p), amat tak merasa cam budak2 skang..main kat playground la..main kat water wetworld la...sgala mak nenek doll pun aku tak dek tau..cayer tak?..ha, tu la hakikatnyer tau..mujur jugak aku jenis tak meminta2, nak itu ini, tak heran p umh sesape ader itu ini..mayb sb kliling aku kakak ngn abg yg dah besau kot..krnya, cam tuo dah ler...;p

ok, kembali pd citer asal...

aku nak korg teka (klu ader yg baco la..;p), aperkah yg kome nampak kat gambar d bawah ini..dua keping d bawah ini yer...

no clue2 nyer...





gambar d amik olh aku menggunakan kamera yg kompem tak canggih...

sejurus d sedarkan olh en. N, trus snap tuh

lokasi ader lah d stesen ERLPUTRAJAYA..hohohoho....;p

jengjengjengjeng....




2 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

Ish..ape ni ye..Mak da pandai skodeng2 org yekk..hihihi

NeenaAnuar berkata...

apa tu dik?? nampak cam kepala org jek!