Khamis, 9 Julai 2009

morning...

salam sejahtera ke atas kamu...

hahaha...morning kembali....

hari ni, aku msuk opis, lwt sikit...buley??....tak le sampai punch kad aku merah...kalu dulu, bgn kul 8 pun, tak heran...merah pun, merah la...(pkerje tak dok etika!..)..skarang, masa dah brubah...bos dah laen.....;p

aku tak tau la en. N guna aura aper tuk lmbtkan aku bngn (cit..nak slhkan asben sndiri gak nih!..)....aku dah sedar kul 0630...sdgkan, time en. N tak dek, leh jer aku bgn kul 0600!!! ..dah sdr tu, leh lak tido smula...sedar2 jam 0729!!!huarrggghhhh...mmg rs batu duk hempap aku la la tu gak..

kejutkan en. N siap diyer ckp nak msuk lewt..eiilllooo yang oooiii...sikalang bos den bukan msuk kul 1000 tau...kul 0815 dah terjongok kat depan opis tuh..!...mujur la, pg2 td, aku tak wat dose ngn en. N yakni kejut dgn tinggikan sore..hohohoho....xxx...sila jgn amalkan ooo...

ri ni dah kamis kan..hurrmm...syok nyer.....sok jum...lalalala..lusa sabtu...lilililili....tp, aku kene lik LENGGENG le..mak tam IL blah laki lak kenduri..tak per..leh mamam durian @ manggis...uiihhh....nyummmmnyummm....

jum gimnastik...



3 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

bsr da insyirah.comey cam i eh?? cam u ;p

MRS. K berkata...

yeah.. insyirah tak sabar nak ade adik sepupu!! cane acu??

nasaoji berkata...

EeiNz;-huhu..jeles mama diyer nnt..;p

MRS. K;-leh bg, tp, tak kuar hasil lg, ha, cam no lak?...