Khamis, 30 Julai 2009

turn aku nyer umh...4

korg nampak ikan lam tu?...aku pun tak nampak...

yg aku ingt, ader anak patin ngn jenahak...yg lelain, aku tak ingt namanya..

ikan sungai, aku kureng makan..ader tulang 'y'...amat renyah..ngeri pun ader nak mkn..sb kecik2 dulu duk ayik tersangkut kat anak tekak tu jer...eeiii....

sampai umh, aku kecoh duk ckp mak, sori lambat..along brenang amik ikan.ciann diyer..basah2 suar diyer..dah le diyer tak dek suar panjang lain dah...

mak aku pnyer la riso bebeno....siap2 nak byar sgala...-tak per mak..along belanjoo...

abg halim - abg IL aku yg sulong duk pegang ikan jenahak..jenahak kan?...


time ni, aku mmg nak ngelat jer..sb amat penat...penat menunggu ikan naik ke darat...

d snap dari atas..aku tgh dukung my gurl tika ni...mak chu ngn opah chu aku duk siang ikan yg d bw...

tu abg halim ngn abg wan - abg IL aku ke dua / abah gurl- duk tgh godek ayam yg nak d bako..

eiii Manjer..sila jgn tito d situ yer...nnti api terpadam lak...

dah mula bakar..
tmpat bakar d pinjam dari umh opah IL....

ikan2 yg ader..freshhh kan...;p

deme dah ader..adik bradik pak aku je...

ya..sila makan yer... amik sendir..cedok sendiri...suap sendiri.....


umah kampung mak pak aku ni betui2 kampung punya,...jamban pun kat luo tau...

siap mlm2 ader babi tuuu lalu kat bawah umh....yer, en. N dah nampak..tu ler, blk lwt2 lg...

3 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

meriah yea kampung!!

NeenaAnuar berkata...

wahhh.. bestnyer ikan tuee.. besar gilerr... syiokk arrr makan2 camnie... huhuhu...

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;-mmg meriah..nak2 klu berkumpul sumer...

NeenaAnuar;-syok kak, bkn slalu pun ktorg dpt gni..;p