Khamis, 23 Julai 2009

gud morning.....

salam sumer....

ri ni ri khamis...sok jumaat..yey yey...amat shuker...dah nak cuti sabtu ahad...

sok pulak, bos den half day...huaahhhh...lg leh cucuk bintang d opis...huhu.. radio kc volume tinggi lagiii...

d sbbkan ri ni ri khamis, dan jugak d sb kan aku adalah PA kpd 'guru besau', jdnya, aku WAJIB pakai batik stiap ri kamis nih....

nnt, ader yg kene kc surat tunjuk sb tak pakai batik lak...lg lak, kan ader dah kuar pekeliling, skalipun TAK WAJIB, tp ianya DIGALAKKAN... (tuk gomen2 ajo2..)

justeru itu, pd hari ini jugak, AKU ngn en. N ADALAH SEDONDON ke opis... lg den shuker....

mujur aku tak ader beg n kasut kaler purple tau, klu tak, mau aku hentam jugek..auuww...aku shuke purple looo.... impian d ms datang, sedondon kaler..tp, bio le bg mata sedap pndang bila nak atas bwh kaler samer, ye dak...

tak pasai2 jugak en. N aku kene pakai baju kaler purple...huhuhuhu....

gambo d pg hari...ader kesembapan d muka n mato...;( .. cam no tak mo kc sembab bl bgn tido ek?..

sekian cerita saya d pagi hari khamis ini...








3 ulasan:

green apple berkata...

sedondon kalernyaa...

Mrs LVoe berkata...

cantik kaler purple tu. nmpk lembut.

Deqna berkata...

mesti byk collection baju batik ni kan?? yelah asal hari khamis jer kena pakai kan.