Rabu, 8 Julai 2009

morning.....

salam sejahtera ke atas kamu.......

hari ini hari ketiga saya mai opis awl pg dinihari...

tp, ader jugak yg lebih awal dr aku....(iisshhh..kul bpe la kome bng weehhh???..)

jdnya, hari ini aderlah hari panas buntot duk lamer2 kat opis sb en. N dah blk...tp, lwt petang le bru smpi...

jdnyer jugak, esok, saya dah tak perlu bgn awl2 pg sesgt tuk mai opis, sb dah ader en. N yg baik ati nak anto p koje n amik blk koje (skalipun kkdg bersungt gak..;P)...

pagi ini jugak, hati saya sedikit tenang...mungkin sb kuar umh td tak lupa bc ayt kursi kot..hehe....
ooowwwhhh..saya jugak tenang hari ini hari rabu, jdnya, ada 2 hari lg nak coti2 semalaysia...hari tuk saya bgn lambatttt....;p my gurl muka yg syok nak d jdkan supergurl olh pak cu nya.....acu rindu kamu!!





3 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

wahh... nak bercuti ke mana tu dik??
anyway, selamat bercuti yerr..

Mrs LVoe berkata...

sha pun dok tunggu hari jumaat. x sabar btul. badan rasa letih & payah nk bkeje.. lagi bosan bile trigt hubby tgh cuti.. dh ler cuti tgal sket.. uwaaaaaaaaaaaaa

Y@ZeD@ berkata...

uittt, keje asik mengira hari ke weekend jer..!! hahahhaa