Selasa, 21 Julai 2009

khamis mlm jumaat...;p

saper nak tgk teluq goreng bulan sabit?...



























ha...ini ler...hehehe...first time seh den goreng teluq ghupe ini..ke ader2 yg pernah goreng ghupe ini jugek?....


sangat enak d makan bersama MAGI GORENG SEDAP....mmg sedap...tp, tak tau naper kli ni aku buat, tak rata lak rencahnyer...ssslllluuurrrpppp....


ini tuk disert ya anak2...kocik2 ja kan...a href="http://2.bp.blogspot.com/__WmnvJ8EwYo/SmWVgmZwdII/AAAAAAAACBs/aU_LwIJfopg/s1600-h/IMG_4840.JPG">kan ri tu aku ckp ktorg lik LENGGENG, nenek kc manggis..pnya lama duk peram, baru hari khamis ri tu ktorg makan...issshhh...mujur tak busuk....

sedap...skalipun kocik, tp, mmg amat puah mkn...berbiji2 jugak la ktorg mkn mlm tu...sbnyer, kan ri jumaat tu ktor amik coti...


b4 wat magi tu, aku ngn en. N siap o-som lg nak tuk tentukan mkn ape mlm tu, sper mng, ikut mkn org itu....

aku nak yg kat KFC tu, yg bru tu, macaroni cheezy tu...nyummm..nyummm...

tp, en. N lak yg menang ler...diyer pnya rquest adalah MAGI SEDAP sajo...

skalipun aku kalah, en. N menang, aku yg kene prepare sumer tau...sodiss....huhu..idok le...

pk2 blk, lmer giler aku dah tak msak...hurm...eh ader la...bru2 ni..nnt aku rajin, aku wat n3 basi yer...;p








3 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

sedapnye megi yangg!!!

Mrs LVoe berkata...

alaaaaaaaaaaa xleh mkn maggi. sob sob sob

nasaoji berkata...

EeiNz;- yer..p masak yer...;p