Rabu, 29 Julai 2009

sambungan....turn aku nyer umh...2

tgh rajin nak meng apdet nih...mari kt sambung kisah aku blk kg ri tu..

kli ni, ktorg tak berkumpul kat IPOH..ktorg kumpul kat LENGGONG - rquest dr abg. halim - abg IL sulung den...sb nyer, musim buah time tu tak abis lg....dyer nak nengok dusun pak aku..jdnyer, kami2 adik2 yg lain, on ajer..lagipulak, kami adik bradik tak pernah p dusun tu, bio le ipo2 yg p, deme kan lelaki...kene amik tau klu yg pmpn tak amik tau...

d sbbkan aku ngn en. N sampai agak lewat kat kg, bila ktorg smpai tu, mak pak aku elek pucik kat umah..

aku dah sentap..ke maner lak deme ni..caling2,..ooo..mereka d umah pak chu...jooooommmm...

sampai2 umh pak chu, abg. halim tgh punggah durian...buah dr dusun mak pak..org pengutip itu akan anto ke umh pak chu...umh mak pak kan kosong..

ok...en. N harus tolong...


eeii..tak sabau2 nak mkn...kat ujung dapur pun jadi...mak buyong pun, sama naik skali gak...tak panas ke bby lam peyut tu kak ooii.....

ha, pak aku dah telentang kaki tuh..sila bg sikit kat diyer...mak lak duk cekak pinggang dah tu,..naper, tak tau ler...;ppak aku kne pantau makan, kan kaki diyer masih tak elok...tp, aper nak wat...diyer akan terkebil2 tgk kami makan klu tak bg diyer, klu diyer nak...mmg tak sampai ati tak kc kan...diyer lak, dah kc,..laju je msuk molot...

pak, sila jaga makan ya..nnti kene kerat kaki tu,....



2 ulasan:

Zetty84 berkata...

amboi...sedapnyer mkn dorian... ;p

nasaoji berkata...

Zetty84;-ya benar itu...