Rabu, 15 Julai 2009

crite tak senonoh....;(

sambungan kisah d bawah....

hurrrmmm..agak2 nyer, ape ek....

lg nak suh teka kan..issshhh...

dpn mata aku sndir jer terjd sumer nih....

kejadian time aku ngn en. N blk dr KK, SABAH ri tu (n3 ke saner pun, aku tak wat lg...;p), paking keta kat ERL, kiranya, nak turun tangga ke keta tu, nnnuuunnn d hujung sana, ader la sudut mmg agak sunyi kot...ala, tetamu ERL ujung minggu pun, idok le bnyk mner kan... tp, mmg port baik punya....sunyi...

kami nak ke arah saner, aku dah prasan ader couple ni, cam gelabah je pulak tetiba...yg c laki ni ttb wat2 tangkap gambo...lam ati aku, ai, pny bnyk tmpt putrajaya ni cantik, kome amik gambo kat cinun gak yer...

dah masuk keta, en. N sedarkan aku...sayang tak nampak ke budak tu wat per...

aku lak, amik gambar je tgknyer....

en. N...tak, tgk r kat atas tu...

astaghfirullahalazimmmm....tu trus amik gambo, aku snap..

tp, aku msih berprasangka baik kan..aku ckp kan en. N, la, mner tau, deme sembang2 je tu..

en. N ckp...ader ke org sembang2 mcm tu, goyang2 mcm tu, siap pandang kiri kanan lagi...

yer..bg yg dah kawen, paham citer aku, tau ler....

tp, aku amat tak sangke wehhhh....laki tu dah le pakai bju melayu..merah nyala lg tuuu...mmg crik port sungguh dak2 tu...

risau aku pkkan...yer, aku bkn le baik beno pun, tp, tak le tergamak kat situ pun jd kan..klu ko sangap ke, cr r tempat lain..ni tak, terang benderang, hayunan ko tu dik ooo.....tu diaaaa.......

deme tu, mmg nampak sungguh budak2 skolah...stail pun, aku tau...

anak saper la depa tu kan...risau aku nak pk kan tang anak2 ni,..

pak aku pernah ckp kat aku...pak dah anto kome p skolah blaja agama, dah didik elok2, dah tau pk baik buruk, kamu dah besar, kamu pilih jalannya...ckp bebnyk, kome tak wat jugak, tak dak gunanya....- time tu aderlah perbualan suatu masa dulu yg tgh femes budak bohsia...

hurrmm...yer, mmg pun, skalipun tinggi melangit kt blajar, tp, jln hidup kt, mmg kita pilih sendiri...

gurl, baik u behave ur self nnt yer...klu achu nampak kamu lain macam., ha...siap sedia yer.....







3 ulasan:

NeenaAnuar berkata...

tu lar anak2 zaman skg.. harap2 esok2 anak kite dpt lar kite didik mereka ke arah yg baik kann.. insyallah..

Mrs LVoe berkata...

biasa la dear skrg nie. mcm2 masalah negara yg mlanda

eimah berkata...

ish2 sgt teruk ye bdk zaman skarang....xmalu pun ye....ish2 xtau la ank sape tuh