Isnin, 29 Jun 2009

ubat...

sejak kak nyah (mama gurl) duk beli anset bru, siap spasang ngn asben diyer, yg ado kamere, duk rjin lak demenyer ngnto mms pic gurl kat aku...keletah diyer...bru bngun tido, nak tido...isshhh..idok ke meke tau yg mms tu agak mehe weh kakak ku ngn abg ku...?... tp, tak per, tuk pengubat rindu aku...nnt, kt 3g lak ek...pelan2..;p




4 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

cute yea

J3zz3lb3ll G' berkata...

hamboi dah pandai posing depan kamera dah...cute je..gyena geram nk cubit2 pp dia tu...eeeeiii..

asliani ahmad berkata...

alala,comel nye..rasa nak cubit2 je pipi tu...

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;p mekacih auntie sha..;p

J3zz3lb3ll G';-mmg pun..pntang tgk kamera..cian pp i auntie..;p

asliani ahmad;- huhh..nnt mama diyer jeling ooo..;[