Selasa, 16 Jun 2009

kenduri kawen..

TERKINI:aku buang slide, aku buh gambo jer...;p


hoho..kenduri kawen lg..

kan udah ku bilang, mak tam IL ku mauk kawen..jdnyer, harus ler pulang2 d LENGGENG (blah ayah, mak LENGGONG!)

ktorg tak tito saner..owhh..kami org bando (mampui le ahli kluargo den baco!), paneh d kg!!!..hahahha..tak ler...sb aku tak moh nyusahkan sdare mare IL aku dgn melihat menantu sulong ABG CHIK deme ni bngun ninggi hari..hehehehehe...(alasan itu, mmg betui ooo..)

jdnyer, ktorg brulang la 2 hari berturut2..shuker sbenarnye aku lik kg2 nih,...amat aman oo skalipun paneh membahang...

kalu aku peluh sakan, aku amat tak shuker nak nolong2 nih,,...bertambh ngn pakai tudung, klu aku cabut tudung, nnt en. N ckp sayang, ni kan kg(soleh tak asben den!..heheh..)..ha..owwhh...lik ipoh - lenggong, tak pe lak kot noh...;p

nenek wat gotong royong..lame dah aku tak tgk gotong royong ni, deme siap gotong royong anak branak je weh...syg skali, aku tak sempat nak tolong, sb lik koje lwt (ni bkn alasan yer..).

hari kenduri mmg paneh + bahang yg teramat..aku akui...aku bnyk dok diam smbil tangan mengipas guna kipas tgn!...kg sndiri, dah tentu tak heran, ni kg ayah IL, cam buruk laku je kan..sure ado yg bersuaro iisshhh..menantu tu, malas ke ape ke...tp, yer, mmg betui pun...sya amat renyah nak wat kija2 bl d umh org, tp, umh sendiri, sya amat rajin!...;p

org dtg punye la ramai, smpai aku tkut lauk abis, siap ajak mak IL makan cpt ooo..hehhe..buruk tui prangai..tp, mmg aku lapo ler time tuh..;p


mmg peh tu, lauk abs pun!..


(biras den..;p, bkn aku yg snap gambo ni, kazen en. N yg buat ek..;p)



aku nak say thanks kat ayah IL sb melayan menantu antu diyer ni (biras aku pun join yer!) melantak buah dukyan!..siap mkn blakang umah lg..( adakh sb nak nyorok dr org ramai d dpn?..hurrmm...) mmg tak puas mkn, tp, aku pegang pd REZKI ITU MASIH ADA...hehehe...shayer amat baik!!..(blakang umh nenek manyk pokok dukyan...siap dgr buah dukyan jatuh2..)

agak mmg giler kepanasan time nih...(kamera time ni kazen en. N yg pegang yer...)



apo2 pun, SELAMAT PENGANTIN BARU TUK MAK & PAK TAM, MOGA KEKAL BAHGIA HINGGA AKHIR HAYAT





1 ulasan:

mslvoe berkata...

mane slide yea.. hehehe