Rabu, 24 Jun 2009

haluuu...

aku dah kembali bertugas..(wahwahwah, cam bru lik dr mner lg nohh...)..

tp, aku amat mls nak menjalankan tugas hakiki...(dah la kat umh pun bru pas jadi istori tak mnjlnkan tugas pd suami...hehehe...)

sb, otak aku, msih pk kan kchatan pak aku...aku nak apdet, tp, tunggu mood baik dtg yer....

pak aku lum kuar wad lg ler...aku sebak sesekali pk kan pak aku....

aku cuti lmer, cian lak koje aku, tp, msuk koje, mls lak nak buat2 koje ni...



**tgh menanggung kelaparan!..jeans aku tak muat..dok asyik lik kg!..huhhh..

4 ulasan:

nads berkata...

yuhuu...kamu sudah lame xapdet...
nad doakan apak kamu cepat sht yer..insyallah...

♥ EeiNz ♥ berkata...

ala ..ciannye...
kin doakan moga pak cpt sembuh..aminnn ;)

eimah berkata...

apak ko msk wad lg eh...mdhn die cpt smbh....cpt kurus'k bdn nnt yg lain pn xmuat huhuhuhu

Mrs LVoe berkata...

jean x muat? ermmm sila elaborate ;-)