Jumaat, 19 Jun 2009

tag....

saya telah d tag oleh puan kay....saya dah draf dr awl mnggu...ini hari, bru saya terbitkan ya...;p
ader sesape nak tag saya lg?...hoohohohoho.....
...........................................................................................

berapakah umur anda?
24 tahun 7 bulan 2 hari...

anda berasal?
ipoh malii talak sombong punyaaa....;p

berapa adik-beradik? anda yang ke? nyatakan berapa orang lelaki dan perempuan?
5 bradik ajer...
sayer yg ke-5
4 pompuan, 1 lelaki ( stock perempuan dah abis, tinggai laki jer..hehehe..)

anda bersekolah di mana?
mnyk ooo...pak aku shuker beno merantau pantau nih...;p
derjah 1 - st' anne convent, kulim, kedah
peh tu, pindah kat srk convent, ipoh (derjah 1-3)
peh tu, p kat sk kok lanas, kelate..(derjah 3-5)
peh tu, mai kat ipoh smula, srk sri kinta, ipoh (derjah 5-6)
peh tu, menengah lak..MADID, KOLE KANGSO...(form 1-3)
last skali, Teknik Teluk Intan, Perak- form 5 ...abissshhhh...

bila terakhir anda memotong rambut?
lmer dah weh..o-oi..biler ek?..aku luper...ader r sthn lbh dah kot...;p

syampoo yang anda guna sekarang?
skang aderlah DOVE dengan SUNSILK..lam istilah lain, aku duk tukar2 sympoo la...rambut aku gugur jer...cam no nak wat?...

anda gemar menjahit? kalau tidak, nyatakan sebab?
nehe..nehe... nak cocuk benang ke lobang jarum tu, amat memerlukan ketelitian kesabaran oooo..hehehe...;p

apakah kerja rumah yang paling malas nak buat?
owwhhh....lipat baju...ader sesape nak amik upah tuk lipat baju jer..?

(siap dgn bukti....;p)

bagi 5 perkara kenangan manis yang tak dapat dilupakan sampai bila²
oowwhh..manis ek?..
1- kenangan time blajo dulu...huhu..bessshhhh!!!!rs diri ni "freeeee" ajor....
2- berkawan dgn manusia bernama NAZHATOL SHAFINA...uupppssss....;p
3- aper lg...kawen ler....ngn mamat yg pernah digilai suatu masa dolu..hahahahahaha....
4- lgggg..aper??....
5-lagiii..lagiiii

ader sesaper nak wat?...hurrmmm...sila la yer....;p

5 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

muda lagi odah nie rupa yea

Deelira berkata...

banyak nye kain..
cari hanger je lerr..
gantung..habis ceritanya ;)
hehe...

green apple berkata...

akak baru je pi ipoh last wed...keje sana ke?

kalau tau ada la org tu kena paw kan?

nads berkata...

rajin wat tag yer...
bagus2..apdet lagik cepat...
heheh....

green apple berkata...

sila ambik bibik..