Isnin, 1 Jun 2009

kenduri..kenduri..

smlm lak...2 kenduri kawen ktorg p...

yg pertama, kat JERAM, K.SELANGOR..yg kedua tu, kat GOMBAK..haaa ko, dgr cam jauh jer kan..tp, rsnyer, mmg pun...

otw ke GOMBAK tu, aku dah siap lentok2 dah..mujur tak terlena trus kot..cian asben den, drive choang2 kang...;p

berkumpul kat umh yong aku aslnyer...jam 0900..tp, ktorg bgn jam dah lwt..aku cam nak lajak jer, p sndir, tak yah konvoi2..tp, en. N duk kejut gak..sudahnyer, kul 0900++ bru grak...

bunga itu, tuk en. N..hehehe...;p


lihat "nandek" ku....


haa...kami adik bradik...yong rupenye dah 4 bln pegnen...tan nmpk pung?...isshhh..mushkil sat..yg pakai bju krim tu, acik..bakal pengantin 6/6 ni...blakang tu, mak cu aku..cam tgh duk kenaikan kami jer kat bakal ank menantu diyer....;p


itu yg duk menunjuk adalak pak chu, adik ayah aku..


hehehe...Manjer..cover peyut ler...;p..sbelah tu, bakal a.ipo aku...;p

ha, ini anak spupu aku yg paling kecil..tak silap aku ler..smpai2, trus aku kidnap dak ni...AFZAM kot nmernyer..;p



dlm surau...sementara tunggu nak berarak...

pengantin tgh nak bersiap2...

wahwahwah..tingt time aku ri tu..hehehe...mujur en. N kat blakang nuunn..aku nak mengambil gambo, tu lari dr rombongan...kalu tak, dak wat aksi pengantin lamer lak..;p

alamak..nak posing sat nah...;p..nper muker abg cam cuak jer?....pengapit nyer adelah anak buah abg amin @ anak spupu aku..;p..dahbeso kamu ek..

haa...pengantin dah mai....cantik la pulok..isshh..abg cakp...hhhaaaaa....

meja pengantin..lg feeling2 time aku kwen..;p

sdp sgt lauk2 nyer tau..tak per, dis week mkn lg nasi minyak..!

satu meja ngn aku..yg sorg lg tu, kak cik gak..anak pak long..

mereka,,...

hehehhe...





dahhh..maleh nak apdet dah..petang2 ni, otk dah beku...tenaga dah lemah..harus d cas smula tuk kat umh pulok ni..adooiii.....




**kenduri kat GOMBAK, aku tak snap gambo bnyk ler, ngn pengantin jer, sbnyer, otak cam dah kat bantal jer..;p

1 ulasan:

nads berkata...

salam...
seronoknyer p kenduri....
nad dah tukar link tau...
nanti apdet k....
www.terumbukasih.com