Isnin, 29 Jun 2009

sajer2..

pg isnin..

aku bgn kelam kabut td, dah sedar kul 0630, leh lak lending2, sedo2 kul 0712!!..eeii,..nak ngamuk kat diri sendiri je rs!..pg yg baik tuk en. N sb diyer bgn awai lps aku ckp dgn kelam kelibut, tp, tak tau makna diyer bngn awai tu sb diyer sakit perut atau betul2 mmg nak bangn d sbbkn kelam kabut sikit...;p

ri ni, bos ader kat opis sbelah pg, aku cam panas buntut je nak suh diyer ader aper2 kan..mujur aku panggil pgawai2 kem yg ader tuk bincang2 itu ini..hehehe...amat cerdik aku..;p ala, yg nak dbincang pun, dgn isu yg berkaitan bos aku minit kat aku suh panggil..ader 2 3 org pgawai tu, dah dkt sminggu, tak jumpe lg..hoho, bkn salah aku yer..dsbkan masa bos aku yg sentiasa penuh tu...;p

nak apdet citer tang weekend ri tu, gambo lak sik do...ader lam anset en. N...hurmmm....

cam ne nak wat tuk kt bgn pagi awai2 noh?...ni, asyik subuh gajoh jer....dah kawen2 pun, subuh gajoh gak...haiyaaa....



2 ulasan:

J3zz3lb3ll G' berkata...

malas kan kalo hari isnin nk poei kojo?

nasaoji berkata...

J3zz3lb3ll G';-hoho..mmg butui itu....