Khamis, 11 Jun 2009

sekian kalinyer..

heheh..

aku rs cam serik jer nak coti lmer2 nih..ponat weh naik coti lak...bdn mmg rs release, tp nak cover koje, aduhai...cam no pun, mekasih bg yg menggantikan tmpt aku spnjng aku coti...

d mulakan dgn n3 msak2....ni aku msk lunch smlm...amat gagah aku bgn ooo....ikan pekasam..peberet den!!!...
owwhh..en. N patut tak coti smlm, tp, sb tgk bini diyer membongkang, jdnyer, diyer turut membongkang bersama...padahnyer, lunch time, aku kene msk2...;p

sayuran hiasan...harus ader ler...msk sos tiram.. aku amat mati kutu nak msk syur2 nih..tak reti aku..asyik syur msk smer jer....

ha, ni spesial skit...cencaru bako oo..sedangkan, bru lik IPOH ri tu, mkn cencaru bako... prasan tak, ekornyer sik ado?..aku kerat le, tak muat msuk kuali..hehehe...


tadaaa....ayor asam...slek rr..tomato tak dok..siap gule pun tak dok ler.... cam no la umah kelamin gulo pun tak dok..issshhh,..pelik sendiri aku....
sudahnyer, nak manis, tonggang kicap..hehehe...

**ri ni nak blik awai la....cian bos aku, asyik kene tinggai je 2 3 hari ni,...lalalala....





4 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

stiap rumah kena ade garam gula baru la rezeki masuk dear. tu petua org2 tua ckp :-)

mightymie berkata...

salam sahabat jgn lupe ambik sesuatu dari blog kiter yahh

Baby Tiger berkata...

mak ai sedapnya pekasam..lama tak makan.. :(

nasaoji berkata...

Mrs LVoe:- tu la..tak pasan le sha...malu kat mak pak den..

mightymie:- lor...tak nampok pun namer kt..;(

Baby Tiger:-nnt kt wat mkn2, mai yer, kt goreng kan..;p