Isnin, 29 Jun 2009

GEMUK...

topik GEMUK antara perbualan aku, yong ngn acik smlm, time ktorg jmp mkn2 tgh mlm..;p

sape pun tak mo gemuk kan..org/aku sndiri ckp, gemuk tak per, asal sihat..ya ka?...

sbenarnye, tu ayat sedap tuk aku je ooo...;( ...aku makin gemuk!..skang aku duk pakai suar yg time zaman blajo dulu, tp, bl nak kancing butangnyer, harus kempiskan perut..ayooooo....aper nih?.....

dgn jahatnyer, aku riso klu aku gemuk, batiniah aku pun terkaco..hoho..

wat masa ni, idok ler...tp, akan dtg klu aku tak kawal?...tak ke nanye kan...

smlm aku amik kazen en. N dr spital serdang tuk d anta ke umhnyer kat semenyih, kazen en.N aderlah sgt2 gemuk!!!..siyessss...mak cik tak tipu..

tp, diyer juga tlh d sahkan tiada sebarang penyakit kencing mains + jantung + darah tinggi..tp, ader gaut..adekah diyer d kategorikan sbgai GEMUK yg SIHAT?...tp, bl nak gerak, amat sedih kt tgk, sb diyer penat..! tercungap2..!


sila tgk, model gumuk....aku takuttt!!!!!!


smlm, aku pakai t-shirt satu ni, peh tu, tunjuk kat en. N..en. N ckp tak dek t-shirt yg ketat lg...aku pun, dgn baiknyer, crik la t-shirt laen..!

aku ckp, nnt, t-shirt2 ni, nak kc adik u pakai la (adik diyer amat slim!)..adik u kurus...eh, tp, adik u mner pakai t-shirt kecik2 kan...

en. N blas, a ah, aper yg best pakai bju kecik2 ikut bdn nih, kurus..kering..

aku jwp, tgk, kurus tak leh pakai, gemuk tak leh pakai, cam no?..

bg aku, gemuk ke kurus ke, cra pembawaan diri tu, cam aku, seyes, aku mmg tak konfiden weh bab2 pakai baju ni, bg aku, aku gemuk gedempol!...pakai tudung, nampak tombam, bukak tudung, lg ler...caranya tuk aku yg mleh nak xcersice ni, kontol mamam jer la..eh, mmpu ke ek?...yer..ini hari, saya pose yer...shhuhhh..p jauh2 setan..td, ader bru org duk ajk aku mamam...huhu..mujur iman tebai, klu time bos lmer, idok leh jd tebainyer iman aku, tibai, ader la..;p


**mahapkan den klu ado pembaco den yg teraso yer...luahan ati den yg tgh cian kat diri sendiri..;( ...tuk motibasi den gak...;p



9 ulasan:

MRS. K berkata...

aiyarkk.. gambo laki kena hempap adalah amat kesian!!
confirm laki carik lain!!
hehehee..

asliani ahmad berkata...

ish,takut den nengok gambo model2 tu...

♥ EeiNz ♥ berkata...

chaiyok!! mari kite berdiet sama² yang ... i pon gemoks gak nih tang perut tu ..huhuhu

green apple berkata...

dengan konfidennya model-model tu bergamba pakai bikini. sampai tertutup lansung panty ngan perut.

nasaoji berkata...

MRS. K;-hoho..ngeri sehh...

asliani ahmad;-hurmmm..yo la...tp, deme cam vangga jer kan..

EeiNz;-yg, u nyer, berhasil (sb kuar bby), i nyer, tak dek hasil maa..

green aple;-hahaha..bayang kan lelaki, kazen sya ckp "burung duk lam pokok.."...;p

CT NORAMIZA berkata...

nasaoji, hai salam kenal. dik, awak pa ke? kalau free dtglah blog akak :)

Mrs LVoe berkata...

sha pun gemuk gak odah huhuu

J3zz3lb3ll G' berkata...

ahhahaha...lawak gambo jlo kt atas tu..mule eh tuka jadi demok camtu? takut jugak kalo tetiba jadi gamba cam model yg demok2 tu kan? tp den ni mkn byk mana pun, susah nk demok..mkn la apo pun..kurus je 24 jam!! kengkadang boring plak

nasaoji berkata...

CT NORMIZA;-salam kembali..hehehe..yer kak...urait...mmg rajin nak p jln2 lam cyber nih..;p

Mrs LVoe;-hurmmm..sedih kat diri sendiri!..

J3zz3lb3ll G';-yang, kamu kurus, sik hal..mkn mnyk2 pun, maintain ajo...