Selasa, 31 Mac 2009

kuasa Dia..

Dia turun kan ujan..Dia berikan kepanasan...

dalam kurang 2 jam., pd awalnya, Dia berikan pelangi...cantik...sedap mata memandang..


kemudian, dlm sekelip mata, tempat perteduhan yg sama, Dia berikan awan yg gelap..guruh yg kuat..kilat sambar menyambar..dari kelihatan cantik yg td, trus menjadi kelihatan ketakutan..KUASA DIA TIADA SIAPA YG BOLEH MENYANGKAL..


kan anak2..kan...ni sumer aku snap time kat KOLE ri tu..yg plangi ru, time blk dr LENGGONG..peh tu, yg gelap lak, aku snap time nak blk ke IPOH dr KOLE..kurang 2 jam je masanyer tau...

ujan..ujan..ujan...blk dr PUTRAJAYA pun, cuaca gelap + ujan spnjang jln..tak henti2 ooo...krnyer, perjlnn ktorg ri tu, sumer ujan jer..bezanya, lebat ngn kurang lebat je..bukannye renyai2 yer..


spnjng perjln, KUL-KUALA KANGSAR, ader kemalangan yg jadik..IPOH-KUL pun, ader gak kmalangn...alhamdulillah, dgn kuasa Dia jugak, kami d lindungi....moga Dia sentiasa lindungi aku serta keluarga dlm keadaaan yg tak d ingini....

2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

camner la hang buat pics cantik2 nie.. xreti sha

nusk berkata...

semoga Allah melindungi seluruh umat Islam di dunia..ameen