Selasa, 17 Mac 2009

gambar nikah aku..

taadaaa....skalipun aku dah basi lam pengantin baru , tapi, aku nak gak tepek gambo2 aku time nikah n kenduri ri tu...dah kater bru dpt dr photographer kan..baru le leh letak..yg lain2 gambo nikah yg d tepek tu, tu sumer belas ehsan dr kawan2 yg sudi mnangkapnyer... ;p






saat itu..belum suami lg yer anak2...
ooi ajak ngumpat lam surau..hehehe...tipu jer..

tgh2 tu, mak aku, yg sorg lg, kome kan dah tau..yong ler....kusyuk dgr kadi tu mrepek...padahal time tu aku ngantuk suittt!!!!!

ha, ini org, lg kusyuk...lam hati ko????


aku nikahkan akan engkau ........................ sah...sah..(padahal ungkapan sah tu, tak dgr pun aku, trus drg, alhamdulillah, susul ngn bcer doa...nak le cam lam gambo ...tok kadi ckp sah..sah...)

hurgghhhh...nper aku sebak????.,..mak aku pun....ooi d blakang pun...jiyah yg btau... ;) (ooi, ko syg aku ek...)

d umah....time ni, aku dah bnyk golak2....isshhhh...tak caye, en. N suami aku!!!!aku dah jd bini org!!!

ewaaahhh...cam poyus jer tgk,.....(blakon biar ikhlas..baru real!)
acewahhh....siap pojam mater nak hayati itu ciuman...!! (kate nak ikhlas...perlu ader feel!!)


ha kan..aku bnyk nyakat en. N ooo.....malu2 lg hang!

3 ulasan:

Baby Tiger berkata...

bila la turn aku ni..

Mrs LVoe berkata...

trigt ms time sha nikah. ko nie.. mgingtkn kenangan lama. bagus tu. btambah syg n cinta pd suami kita :-)

nasaoji berkata...

Baby Tiger;- dulu, b4 kwen, org2 lain tny bl nak kawen, kt ckp "esok"..ha, sis, kt ckp "esok" gak nah..-doa yg terdekat.. ;p

Mrs LVoe;-hehe..ye betui sha..cam bru smlm je langsungnyer..