Khamis, 26 Mac 2009

SINETRON-JELITA


bru abis nengk citer tuh..time2 koje pun, leh nengok tv yer..hehhe..mari lah sumer koje cam aku.. ;p

kay, ri ni, citer tuh last...aku mmg ikut citer nih...tp, klu bos ader, aku kuar msuk bilik je la...tak dan nak blari...

dsbbkan aku nengok drama/filem sumer ni ngn penuh emosi, jdnyer, dah tentu le jantung aku di duk tak diam kan.... ;p

episod akhir pun, leh wat gempak lg..uisshh...hebat tui pengarah nih....

ri ni gak, last citer SPA Q2...dah le smlm tak nyompat nengok..kang nak nengok kat web TV3 le..peh ni, ganti MATAHARI lak..cam maleh je nak ngikut..mau terjadi tragedi msk2 tuk en. N sambil hentak kaki!!!.... hahaha..

tak sabo lak nak nengok SPA Q2 kang... ;p

owwhh..bos dah blk kwsn..jdnyer, kt enjoiiiii... mmuuaaaahhhhh.....xxxxx

2 ulasan:

MRS. K berkata...

ape ending cite jelita tu wei?
aku tgk masa pantang bulan 11 dulu..
anak aku da 4 bulan baru abis eh..
cube cite skit.. sian kat aku..

Mrs LVoe berkata...

last ape jadi?? cite la dear. sha xdpt tgok