Jumaat, 27 Mac 2009

n3 khas tuk SHA + MRS KAY.

hehehe..citer ni khas tuk kamu berdua yer...SHA + MRS KAY..hehehe..

akhirnya....JELITA dpt d terima olh sumer ahli keluarga yg b4 ni d benci itu...d sbbkan terbukti sumer nih;-

- kjahatan VIVIAN tlh dketahui apabila diyer curik brg2 perhiasan KARTIKA, thne, tuduh JELITA yg curi,., d sangkal olh BIBIK KARTIKA, yg bgtau BAYU + KARTIKA, yg diyer sndiri nampak VIVIAN curik brg2 tu n msukkn lam beg JELITA..

-CANTIK sah anak ERLANGGA dgn terbukti olh DNA..mak ngn pak diyer terima sb kesahihan itu, n insaf bl JELITA tak mo harta2 deme yg djadikan pertaruhan antara ERLANGGA ngn PAK diyer, klu DNA terbukti CANTIK ank ERLANGGA, hrta sumer mak pak ERLANGGA harus serah pada CANTIK ngn JELITA..

-KARTIKA terima JELITA dan mintak maap pd LIRNA DEWANTARI sb2 dendam slama ni,. DANU dah ckp yg bkn sb LIRNA suami diyer mati, tp, DANU yg ketuk ngn brg keras sb nak slamatkan dari suami KARTIKA perkose LIRNA DEWANTARI..

ha, ader lg citetr2 yg tertinggai...oowwhh..ku bilang, lam citer ini, BAYU yg meraner, sb, JELITA terus pd ERLANGGA..hehehe...tp, bayu tu baik kan....

aku ingt, ERLANGGA akan mati, sb diyer kan sakit, then, JELITA p kat BAYU..hehehe...


citer indon nih..mmg tau..!!


sekian, citer2 ku utk kamu berdua khasnyer..hehehehehe.... ;p

2 ulasan:

MRS. K berkata...

alololo..
ciannye bayu..

nasaoji berkata...

MRS. K;-tu ler..diyer yg meraner.. ;p