Selasa, 24 Mac 2009

petang jumaat yg indah...hahahaha..

pas bc blog FA, aku btau en. N, nak p BELON PANAS kat P2 tuh...hurmm....

peh koje, en. N lalu kat mesjid..lame dah tak nyinggah ctu...time bujang2 dulu, kerap je p..kat bwh tu, ader foodcourt...tmpt d tuju....SR ler...tp, rmai yg tak tau kot ctu ader SR gak...char kue tiow ctu pun, sodap..lme tak p mkn, since SR bukak...hehhe...tp, tu dolu..bujang time..... ;p

ingt awl2 mai kje, family aku anto, sj nk tgk2 PUTRAJAYA ni, peh tu, masuk mesjid tu, mak aku wat solat sunat syukur..aku tny mak, nper wat..mak ckp, terharu sb dah sampai cni..

sdangkan aku...tak pernah terpk n termimpi langsung, peh blaja, trus koje..nak2, koje gome, trus lak kat putrajaya...uit...mujur idok culture shocked..otak pun, cam bodak2 lg..hahaha...





sesi menggatai harus ader..tp, aku malu je nak snap cni, tak tergamak rase..kat mesjid kan..hehe..




peh tu, trus ke agenda lain..p P2 tu..kbtulan nak p pso mlm gak kan...p p, tgk dr jauh jer..ayo yooo....ramai mahkluk oooo...tak le aku nak p smer2 meramaikan lg..aku ckp kat en. N....klu la, deme buke laluan tu org, nak jer p kan...mayb lam hati en. N, ko spe deme nak bukak jln tuk ko......hahahaha...

lgpulak, en. N gayat...oopppsss....siap seriau2 duk tgk belon tu naik tinggi...siap duk ckp2...trun kat ne..belon tu ikut angn...iiisshh..nth ke mner turunnyer...hahha...pdhal, aku mmg tak niat nak naik pung...

peh tu, ke paso mlm d situ...first time dtg siang/awal..klu tak, peh mghrib bru mai...aku bl ikan mambong (baru tau, sme ngn kembung), udang, sotong =RM28..mak aiiii..murah ke mahal ek?...tak le byk mner aku cekau pun....hurrrmmm....ni ader yg ternak sendiri nnti nih...
tada......sbkan tak msk, jd, bl trus le..aku nyer, nsi kerabu..aku gemo beno nsi kerabu nih...sedap ler...mee+ue tiow, tuk en. N... haaaa...ni wajib nih..puyuh goreng.....RM10 = 3 ekoq...sekoq=RM3.50..pande kome nak meniager yer...sbkan aku tamak halober...nafsu mkn yg kemuncak...aku nak burger....tp, tak jd, sb, tkut brebut ngn en. N..hehehe..jdnyer, aku sanggup bratur tuk bl roti john ini..pling glemer kat cni..bratur panjang maaaaa..klu tak, baik p bl kat P16 je kan...mujur aku sorg yg penyabo..adik IL aku pnggl roti ni, ROTI JEBON... ;p


2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

alamak.. lapa la pulak tgok mknan nie. huuhuh

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;- hehehe..tgk mknn, mmg akan lapa ooo..