Khamis, 26 Mac 2009

mari kt makan2....






memandangkan perhimpunan UMNO tgh berjln2 tuh, one day, bos suh arrange mkn2 tuk UMNO Bahg. AOR..jdnyer...bab mkn2 aku mmg amat laju!!..hehehe...250 org sumer nyer..uishhh...cam lobih je aku raser...
budak opis yg dtg, cume aku, LIZ n SUS jer...yg lain tak...tak pe...x eran....aku leh makan..hehehe...tnpa d temani kome2 yg tak dtg..huahuauah...
d sbkan aku tak kenai mereke2 yg dtg tu, jdnye, nak create citer, aku tnya sorg ni, mner kumpln UMNO AOR..peh tu, diyer jwb ni sumer,,tnggu2 lg..ok...aku lak, momentai..mari kt tunggu2...
tup tup...ghupenyer, yg aku saper td tu, KETUA BAHG. UMNO tu..mak aii...DATO' PADUKA ler....aku siap pnggl ENCIK ajer..mujur tak pak cik tau.. ;p , n mujur gak, diyer sgt humble, tak kisah..siap pok pek pok pek gak ngn aku...hehhehe..shuker aku org2 gni yg tak heran status kan... ;)
aku n en. N mmg suker mkn kat sni, klu ktorg mai, klu tak jam 2200 tu, mmg tak angkat pungkuk lg ler..bukan tamak mkn oo...tp, sb dtg ngn ramai2, jd, bl mkn bnyk2 tu, tak rs sgt..(ye ker ek?...) tp, smlm, aku hny amik skali jer...hehe..buhung le tak dek scnd round!..tp, tu pun, 2 kli jer tau..bl tgk blk ape yg aku mkn,,...aikk...sikit nyer..hurrmmm...;)
ktorg grk blk dr ctu, agk awai..sb, aku tgk mater en. N dah merah2..(padahl diyer sangap berasap kot!) tp, b4 tu, aku jmp le itu ketua bahg...ngn sus tu...aku siap ckp nak blk dah nih..payment, sumer syer dah settle....(sbenarnyer, LO ajor..hehhee...)







2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

nk tny camner u buat pics tu??? ajar sket

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;-alaaaa,,kt gune "photoscape"..seangkatan ngn photoshop...leh edit2..kne ader sowftware tu sha...try tny dak opis..klu2 deme ader sowftware tu...