Selasa, 10 Mac 2009

ayat cinta..ayat cemburu...ayat sangsi..ayat syaki...??...

aku: Manjer, yg kt makan kerang kat pantai remis tu..RM bper ek?...
en. N: ha, nper tnye..nak p le tuh...
(ayat bl aku tnye hege makan tru tepon td..)


aku:nnt, Manjer tak dek, nak turun AMPANG ek...p jumpe jiyah...
en. N:nper, diyer tak leh dtg cni ker...
(ayat time kat genting ri tu, b4 aku blk putrajaya..)


en. N: jom la kuar, main boling kat endah parade...
aku:tak mo la..maleh,..p le..leh main gak..
en. N:tak mo le..nnt sayang kuar ngn org laen...
(ayat suatu ketika ri tu, hari sabtu....)
en.N: abg dah buat sumer tuk dapatkan sayang..abg nak kawen ngn sayang...terpulang kat sayang nak kawen ngn abg atau tak nak...nak kat abg atau tak nak...sayang boleh tolak abg..yg abg tahu, abg nak sayang..
(ayat b4 kawen!!! lentok dennn...)
mcm2 jenis/cara lelaki ni nak tunjuk jeles ke..syg ke..ape lg ker kan...kan...yg pasti, ader ketika, ayat2 en. N mmg amat mendalam maknenyer...skalipun, en. N aku ni bukan le jenis ROMANTIK walaupun tu yg aku nakkan....klu aku dok sorg2..pk2 blk ktorg nyembang...musti aku sengih2 bagai..hehehehe...
bl dah kawen nih, HARUS ader MASA TUK DIRI SENDIRI....,mcm skang..en. N sik ado..jd, aku ader ms tuk diri aku....aku leh buat aper yg aku suker (dgn batasan as wife yer anak2..)...leh rehat spenuhnyer...gunekan mser yg ader...!!!hhuurrmmm..even, hati RIINNDDUUU......tu mmg sah2 ler kan...


3 ulasan:

Baby Tiger berkata...

waceh waceh.. bila aku nak merasa agaknya ek?

nusk berkata...

huhu takpe la aku pi sana naik tren... tapi agak bz gak mgu ni... nampak gayanya jumpa kat weding dijah le..ante kamu peg dak?

Mrs LVoe berkata...

hehehe.. skali skala bile dtg ayat romantik yea mmg xtdo mlm. nasib baik ade En. N sbelah manjer ;-)

hubby sha pun 'kayu' (tu ayat yg slalu hubby guna) tp bile dtg romantik dia, mmg mlekat je la sha.

sape x sayang hubby kan???