Khamis, 12 Mac 2009

pagi2...& mimpi2...

nampak kasut tu?...hehehehe...sj jer..tu kasut kawen ler..first time pakai mai opis...krnye bru 2nd time pakai ler....kan ri tu aku kawen tak pakai pakej2 nih, sumer crik sendirik..jdnyer, ksut pun, perlu crik yg leh pakai2...bl kasut ni, ngn member sorg nih...diyer rjin tmn aku shoping moping nih..tp, peh kawen, dah lmer tak shoping...diyer lak dah msuk KPLI....hurrmm...windu ko ler...
jengjeng...hahaha...lebor je nampok nyer..hehehe.....kome sik prasan ker tudung aku tuh?...terbalik le wei....leh pulak aku pakai tudung terbalik....sdgkan, aku tak mamai pun pg td....msuk lif kat umh aku, bru prasan...satu koje lak aku nak patah blk umh, smate2 nak bekki tudung ni...sampai opis, bru le bekki yer..wat budor jo ler....



org2 tua ckp, klu pakai baju terbalik @ aper2 terbalik ni, ader alamat ek?,..ye ke..ke kalu pakai terbalik, rezki kurang murah..ntoh ler.....
aku tido nyenyak giler smlm..ateh, jam 8, dah msuk nak buummm...mujur sgala serbi aku tgh coti..tak po le...peh tu, leh lak bgn agk2 lewat...!!!siap mimpi2 yg d sambung2 lg ooo...iisshh...peh bgn pg tu, nak msuk mandi, aku rs cadar katil aku kumbah ...aku tgh2 mnd aku leh pk, cam ne leh kumbah, aku bkn tido berdue...peh tu, abis mndi, aku tgk cadar katil..aik..ok jer...hurmmm...mimpi lg ker?...bio beno..........tu pasai sampe pakai tudung pun terblk kot.... ;(
yuhuuu..ri ni en. N balik..shuker...shukuer mak cik!!!

4 ulasan:

eimah berkata...

ko tu tgh angau laki xde tu pasai jd gtu ekekekeke

Mrs LVoe berkata...

silap tu dear.. nk dpt rezeki if pkai tbalik. sha byk kali pkai baju terbalik. alhamdulillah dpt rezeki ;-)

bede yg baik dtg dr ALLAH, bede yg xbaik dtg yea dr Syaitan

btw, kasut u cantikkkk

Baby Tiger berkata...

hurmm kalau baju terbalik, dapat duit.. tataw la betul ke tak..


err ada gak org kata, leh kena nombor ekor..
tataw la yg tu, tak pernah gi beli nombar 4 angka nih..

nasaoji berkata...

eimah;-angau ker?...hurmmm...

Mrs LVoe;-AMIN sha...hehe..nak lik kg nih...muge2 dpt "sesuatu"..kuikui..

Baby Tiger;-AMIN sis...mudah-mudahan tuh...