Isnin, 16 Mac 2009

lepaking.......

pas blk kenduri, cuace agak kepanasan..blk umah, eh, b4 tu, aku p tempah baju yg 5 pasang tu..kira2, ghupenye, 6 pasang weh aku tak tempah..siap pulus je la peh ni..perlu siapkan..sumer gara2 mau baju raya!!...hehehhe..p tempah kat tailor adik IL..mak IL pun, kekdg tmpah kat ctu gak rsenyer..cina orgnyer..tp, aku tak le tempah sumer trus...aku nak try je dulu..spsng bju kurung, se lg, baju kurung pahang...klu ok, ujung buln nih, aku anto kain yg balance tu..murh jer..RM34 diyer amik tuk bju kurung ngn baju kurung phang tu..tp, tanpe sbarang tambahan la. cam tambah piping ke...lining ker...lgpulak, aku bknnyer pakai baju pesen2 nih...sogan le mak cik..mak cik kan gumuk...skali biras aku pun tempah kat ctu gak..diyer wat kebaye kot...k, kt wait n c hasilnyer yer...

aku sbenarnyer, agak cuak tgk muke en. N..pasai hal kat kenduri tu..yg aku duk lmer giles tu...ok..ok..aku nak sedar diri peh ni,,,..hehhe...msuk umh, trus duk dpn..


mcn king jer en. n tuh...hehehe..sumer duk lepak2 kan....cok cek cok cek...deme c kembo ni, amat lawak ler bl citer2..huhhh!!
due org nih pun....
peh tu, en. N bekki handbag aku..talinyer simpang sior...heheheee...bkn slalu aku pakai hndbg tu...jenis tali panjang...beso lak tu....bl tuk persediaan ader anak tu tau!!!!leh sumbat memacam ooo...
tadaaaa....aku yg mengacoo...nak gak kaco asben haku!!.pic ni aku terbalikkan jer..bukan baring membaring pun....xxxxx (mujur en. N tak tolak aku kan..wat dek je diyer..sdangkan, time tu, diyer duk kusyuk bekki bag tuh...)


kali ni blk, sumer ader....mak IL muke riang rie jer...anak dr SARAWAK blk..hehehe....

yg best, blk ni, siap plan main kutu...kome tau aper itu permainan?..isshh..idok logik le klu kome idok tau...aku siap rquest nak yg akhir lg tau..ktorg main 6 org sumer...aku dpt last..tu pun, tukar ngn biras tak silap aku..peh tu, tup2, mak IL nak main gak..ha, masuk sumer 7 ler..mak IL nak last skli..huhu..sik hal nyo..leh kumpul2 duit nih......


Manjer, duit tu, jgn le bl PS3 ek... ;p

2 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

best yea dpt lepak gn hubby

nasaoji berkata...

Mrs LVoe;-yer sha..sha lg 8 hari tuh nak lepak ngn hubby gak... ;p