Selasa, 3 Mac 2009

cuaca waktu ini...

cuaca di waktu ini..amat golap d luar..tp, aku d hadapan pc ini, amat ngntuk! ngntuk je kojo den nih..tu den nak tuko kojo...blo lo dapeknyo?..hurrmmm...

tp, cuace mmg gelap d luar nun..aku siap snap pics lg oooo...ni adelah bertentangn ngn meja opis aku, krnye, tu aderlah tingkap view dr tingkap bilik bos ku yer...guruh dum dam dum dam....kilat sshhhhh....ateh pale aku pun, lampu duk tgh berliplap ni..ni menmbahkan lg aku ngntuk2 nih..tak mo lak aku p nengok citer bru peh anak betong tuh...tnggu le dah tgh2 episod..bru p nengok...

cuaca diri aku lak?..ala ala tgh hangin sikit...berangn jer aku nih..bl la nak mmbuang sumer2 angin nih?..mujur cuace sejuk...



1 ulasan:

♥ EeiNz ♥ berkata...

ye la odah...ni pun golap sni ni..arap² xde la ujan cz baju byk bersidai nun..huhuhu