Selasa, 31 Mac 2009

sedare baru....QASEH

ibunya bernama NOR AQILAH..anaknya bernama QASEH NUR BATRISYA (mayb spell nme tak betui kot..).. eeeiii..cumei2..baru umur 19 hari time ni!!

tu dia..jenuh nnti cikgu cekgi nak menulih namernyer..diri sendiri nak tulis lam OMR FORM jugek, jenuh..hehehe,..nasib ko le QASEH..mak pak ko dah kc name gtu..




aku amat berkenan itu nama QASEH/KASIH...hehehe..

ok, kan blk kg dgn tujuan nak p mkn kenduri..>..SELAMAT PENGANTIN BARU UTK DATO' HAJI TALHA BIN ISMAIL & DATIN JAMILAH....

sper deme itu..?(gambo tak snap, sb aku pun tak tgk dr dkt itu pengantin!)..itu pengantin lelaki adalah tok sdare en. N yakni, adik tok en. N yakni jugek tok mentue aku lerr..hehehe..ha, yakni jugek, c pengantin lelaki adalah TOK QASEH..yakni ABAH MAK SU!!

ok, tak mo citer panjang, skalipun tak salam ngn OPAH TEH, ngn TOK TEH je aku salam n wish, aku mengharapkan moga mereka kekal bahgia hingga akhir hayat...aku doakan jugak yg baik2 je buat tok n pah sdare mentua aku tuh..;p

berbalik pd n3 tu, tu anak mak su aku..diyer aderlah anak tok teh..yak ni spupu mak IL aku...yakni jugek, antara kawan baik aku kat TEKNIK..ha ko..skang dah jd sdare pun..krnyer, QASEH adelah generasi ke 4 lam family ISMAIL!!..huahuahuahuah..sejak dua menjak nih, aku suke lak membayangkan generasi2 nih... ;p ...amattt suker....

krnyer, time kenduri tu, deme menyambut 2 ahli keluarga baru..OPAH TEH + QASEH.(owh mak su, jgn kamu maki saya yer..)..meriah ooo...aku tak lak snap bagai kenduri tu..sb, aku mencari kesejukan duk lam umh!...

papepun, kli ni, blk kg..aku ngomol budak2 kocik jer...anak2 kocik , anak haiwan kocik..(anak kucing)...rs letih je..hhuurrrmmmm....

Tiada ulasan: