Rabu, 1 April 2009

clebrate birthday..

sila jgn jeles yer..i edit2 gambo yg d tepek nih..hehehhe...

sejak dpt software photoscape ni, aku amat rajin edit2 gambo..tuk tepek lam diari aku ni..sbnyer, senang, tak le berjele pnjng ke bwh nak tepek yer dak...hurrmmm...

ok, citer blk kg tak abish lg...peh dr KOLE, harus le ke IPOH lak kan...rs tak adil lak blk kg, tp, p sbelah pihak jer... ;p

mak btau, nyah ajak p clebrate birthday pak kat luo..even ktorg tak berkumpul, tp bab mkn2, tak jd hal nyer...akceli, tuk clebrate birthday NYAH & A.WAN gak...PAK > 31 MAC, NYAH > 1 APRIL & A.WAN>2 APRIL..kan berturut ari tu...

tak dan nye aku nak p terjah SR nak crik kek...ngn ujan nyer..lg le..jdnyer, ktorg p mkn2 kat rest ayam kampung ..kat IPOH LAMA katenyer...

sedap...aku suker..dah kate aym kg kan..mmg le aku suker, tp, deme ader family set, amik itu jer..

pling best, lam set tu, ader belut..en. N nak le..jenuh mak aku siap ckp along nak mkn belut?..oder le, tp, p mkn kat meje ujung tu..hahaha...amik..mak aku ni..penggeli sikit...ikn keli pun tak mkn...

leh sbb aku ader pluang nak ngomal c INSYIRAH, jd, nyah awai2 btau mak, nak swastakan "gurl" tu pd aku..oowwhh...d alu2 kan....

peh tu, dr nyah sampai kat umah, aku amik alih, smp ke sok pgnyer ooooo aku jd bby sitter sat..;p, lg lak, sok nyer tu, first day nyah p keje after cuti pantang...

aku mkn kat kedai tu pun, smbil pangku diyer...

jum layan gamboooo...





order mkn...


ni mkn yg ader...aku suh en. N snap pic aku pangku gurl peh mkn, aku ckp Yang, tolng snap bibik dah abish mkn nih.. pakat sumer duk gelak.... ;p
dah abish mkn....aduhaiii..gurl ni, tak bgn2 tido ooo...tp, diyer bukn tido sbenaqnye,...sje auta kuat dak ni..siap buka mater kecik2 jer...tak mo besau kan mater...

L>R:-first gurl sampai, diyer tido, aku amik truk atas katil, terbukak mater..pic muke tu, diyer tipu tido...sampai sudah diyer gtu, sampai umh, bru bolat matenyer....




2 ulasan:

mslvoe berkata...

buat la tutorial. sha xreti guna photoscape nie.

dh try byk kali huuhuhuhhu

nusk berkata...

hai bile nak jmp insyarah kesayangan kome sekuarge nih..tau2 jmp nti dah berlari2