Rabu, 8 April 2009

buat TAG...

ayooo...d kala sakit2 badan nih, duk hadap pc nih...baik wat hmwork noh..aku dpt dr C33RAM00N....tochei..tochei....

jjuuummmm...........

Nama-nama timangan anda :
-;hehehe..ader ke ek?..adik > family pnngl, odah/che'od/od >kwn2 pnggl, SAYANG > of coz le en. N pnggl..hehehe...;p

Anda seorang yang :
-;jeng jeng...ok..kuat mmbebel klu ngn en. N, nak betui je d mater, klu tak btui d mate kome, leh btau..aku trimer...sgt2 BERPERATURAN d umah yer..ati cpt tersentuh bl sedih2 nih..pendendam, ada jugak..amat teruk klu aku berdendam..jgn hang pa wat pasai ngn aku..suke kenekan org yg kenekan aku dg cara "halus"..tp, bukan bomoh yer..hehehhe...(tp, wat mser ni, sorg je bru kene..;p)

Insan Teristimewa ?? Describekan Die Terlalu Istimewa Dimata Anda:
;-ayooo...ok...dah tentu MUHAMAD NAJIB BIN ABD RAZAK! sb, skalipun diyer jarang2 ikut peraturan d umh nih, tp, diyer amat menyenangkan aku..dgn kemanjean diyer..(yer, diyer sgt manjer d umah yer..d luo, tak)..bl diyer buat muker..cumeeii!!..bl diyer tido...suker tgk..amat syg klu diyer bgn dulu..sb tak leh tgk muker diyer..ape yg penting, diyer amat menyenangkan aku..!

Lagu kesukaan anda :
;- ikut2 maser..skang ni, YUNA-YANG SEBENARNYA..peh tu, lgu2 indon..sshhuuukkeerrr sayer!

Makanan kesukaan anda :
;- kue tiow basah / seafood

Warna kesukaan anda :
;- pepel / maroon..lawoo..lawoo...

Tiga benda yang mesti ada dalam beg anda :
;- handbag?..den bw handbag mai koje je..jrg2 bw jln2..tp, skang ni, kne blaja bwk jejln.. 1) wallet 2) enpon 3)ubat2an... ;p

Kali terakhir masa anda menangis dan kenapa :
;-smlm....ptg, sb rindu kat my gurl..peh tu, mlm tu, b4 tido, btuk2 smpai skit sgt..ternangis lak...;p

Tag 6 rakan anda :
saper nak wat nih?..ok..kt kc ;-

1-ZAHARI
2-MRS KAY
3-SIS ANIM
4-HAJAR mummy 2 DIHAH
5-luv SHA aka MRS LVOE
6-mama SARAH aka EEINZ..


3 ulasan:

Misya Idris berkata...

oh mengetag aku pulak ek! :P

Cik Puan*PIE berkata...

aduhh aku kena tag ke...

Cik Puan*PIE berkata...

alamak...diriku kena tag yo...nnt den buek yo