Rabu, 8 April 2009

tak larat ler...

saya sakit belakang!!!!



saya sedang batuk2 jugak!!...yg tak dak kahak (sori..cemar cikit..;p)..sakit..rs nak terkluar sgala isi kat tekak tuh!!...




ader sesaper kecian kat saya???...

bl mula batuk2?..- d opis, agak2 lam petang..kelam kabut nak crik gula2 mint..konon ingt cam biaser..blk tu, dah ok...ingt ok ler..p bedal ais kacang kat P16 tu lak...blk umh, tb2 jd bdn lemau, dokter..

bl mula sakit2 blkang?..- skit ni kerap..siap sampai ader 2 kali gak p hosp dlm keadaan nenek bongkok 3..butui...tak tipu..peh tu, dah 2 3 hari peh tu, ok..dpt gak la mc 2 hari..dokter cian tgk smpai nangis2 nk lurus kan posture bdn nih!..

hehehe..idok le p jmp dok...sj je tu..tp, mmg pun, smlm, amat lemau ini bdn..!bertambah lemau, bl BN menang 1 tempat je dr 3 tmpt..hahahaha....(sshhhuuuhhhhh....nyap..senyap...sedisss nih!!!), peh tu, nak tido, terbatuk2...konon telan ubt batuk, eh bkn ubt batuk, ubt kuar kahak, tp, bl btuk, idok kuo gak kahaknyer...siap pg td, darah jer yg kuar skli ngn liur...aduhaiii....Tuhan,...aku bnyk dosa, dgn kesakitan ini, Kau ampukan la dosa2 ku...;p

ni, msuk opis, amat tak slese ooo!!!!...rs nak guling2 je nak gerak dr stu tmpt ke satu tmpt..

faktor aku yg terlalu duduk lama kat kusi antara penyebab aku sakit2 blkang gak..(+kurang senam!..aku ngaku!)

d +, ri ni, ati pun tak slese, nak tau pengumuman kabinet baru!...huarggghhhh...


4 ulasan:

Mrs LVoe berkata...

amik mc la dear.. dh xsihat tu. jaga diri yea

jane_doe3328 berkata...

Try guna Dr Backbone :)

Mana tau OK sikit ker

http://www.drbackbone.com

eimah berkata...

utk obat sakit tekak adalah vanila ice cream....yg batuk tuh obat'y adalah madu....so cube okey....

nusk berkata...

ak pon sama masalah skit blakang...try la urut atau cuba rawatan ceragem... search kat internet word ceragem